Hochland z kampanią „Doskonałe składniki, bez konserwantów”!
Wtorek, 15 marca 2016
Wystartowała kontynuacja intensywnej kampanii plastrów topionych sera Hochland pod hasłem „Doskonałe składniki, bez konserwantów”! To już druga odsłona nowej kampanii rozpoczętej w połowie ubiegłego roku.
Ogólnopolska kampania realizowana będzie do końca kwietnia i obejmie TV, kino, interent, prasę fachową, aktywności PR. Działania będą realizowane zgodnie z silnym trendem związanym ze zdrowym żywieniem. Plastry topione Hochland zyskały nową, poprawioną recepturę eliminującą konserwanty, produkowane są z wysokiej jakości wyselekcjonowanych składników: prawdziwych serów, wysokiej jakości dodatków i masła extra.
Kampanię telewizyjną zaplanowano w największych stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat) oraz w stacjach tematycznych podczas godzin największej oglądalności. Ponownie konsumenci będą mogli zobaczyć dwie wersje reklamy – jedną z dziećmi skierowaną do rodzin, a drugą z parą młodych sąsiadów skierowaną do młodszej grupy konsumentów. W czasie trwania kampanii reklama dotrze do ponad 5 milionów osób z grupy docelowej.
Z kolei reklama w kinach będzie realizowana przy wchodzących na ekrany hitach sezonu. Spoty reklamowe dotrą do prawie 3 milionów widzów i będą emitowane na 660 ekranach kinowych dwóch największych sieci Multikino i Cinema City.
Działaniom tym będzie towarzyszyło silne wsparcie 360 stopni, w kilku mediach równolegle, także w internecie, w największych portalach i w prasie. Już wkrótce wystartuje szeroko zakrojona kampanię w najpopularniejszych portalach, serwisach społecznościowych, a także serwisach VoD i stronach mobilnych. Przewidziano też szeroko zakrojone działania PR i aktywności w punktach sprzedaży, z towarzyszeniem różnorodnych materiałów POS. Reklama w prasie fachowej podkreśla przyznanie plastrom topionym Hochland złotego medalu „Najlepszy produkt roku 2016. Wybór konsumentów”. W czasie trwania kampanii w sklepach w całej Polsce będą dostępne promocyjne opakowania plastrów topionych „8+1” z 1 plastrem gratis! Połączenie promocji „8+1” z silną kampanią reklamową gwarantuje jeszcze większe zainteresowanie konsumentów.
Za kreację i realizację kampanii komunikacyjnej odpowiada agencja Grasp Group, zakupem mediów zajęły się agencje ZenithOptimedia, AdComms Media i Marketing Group.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.