Głównym przesłaniem 30-sek. reklamy, emitowanej w siedmiu ogólnopolskich stacjachtelewizyjnych (TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN, TV4, TVN7) oraz w kanałach tematycznych jest uświadomienie konsumentom różnicy pomiędzy 100% sokiem, a nektarami i napojami, które zawierają aż do 20 kostek cukru w jednym litrze oraz wskazanie na wyjątkowość produktów FORTUNY, która jako jedyna marka na rynku oferuje wyłącznie 100% soki (aż 16 wariantów smakowych) i która jako pierwsza marka na rynku soków, nektarów i napojów powiedziała STOP dosypywaniu cukru!!! Ponadto nowe soki Fortuny są szeroko komunikowane w prasie konsumenckiej (ponad 30 tytułów, w tym: magazyny opinii, lifestyle'owe, poradnikowe, parentingowe, opinii, zdrowotne, TV-guidy) i branżowej oraz w Internecie.
Bardzo intensywne będzie również wsparcie w miejscach sprzedaży. W tym celu Agros Nova przygotowała różnorodne materiały POSM, które mają na półkach wyróżnić strefę Fortuny bez cukru. Kampanię reklamową wspierają też działania PR.
Nowe soki FORTUNY wspiera również nowa strona internetowa. Pod adresem: http://www.fortuna.com.pl można znaleźć całą prawdę o Fortunie 100% bez dosypywania cukru, sokach, napojach, cukrze oraz ich wpływie na zdrowie. Strona ma unikalną konstrukcję pozwalającą na samodzielną organizację treści poprzez przesuwanie okienek na ekranie. Treści w serwisie http://www.fortuna.com.pl/ są zlokalizowane w wirtualnych światach dopasowanych do odpowiednich przekazów: świat Fortuny - owocowość, laboratorium eksperta - informacje, fabryka - negatywny świat cukru. Na szczególną uwagę zasługuje laboratorium eksperta. Tu dzięki zastosowaniu najnowocześniejszej technologii wideo można dowiedzieć się m.in. jak powstaje przeciętny napój, nektar i sok, jaka jest różnica między cukrem naturalnym i rafinowanym i jakie są konsekwencje jego nadmiernego spożycie oraz co to są puste kalorie. Ponadto strona ofertuje pouczającą wycieczkę po tajemniczej fabryce, w trakcie której poznajemy sekrety produkcji napojów owocowych,
a także relaks w owocowej krainie Fortuny.
Wraz z uruchomieniem strony internetowej wystartowała silna kampania reklamowa online, która obejmuje m. in. emisję banerów w serwisach skierowanych do kobiet i poświęconych zdrowiu, na Gadu-Gadu i portalu Gazeta.pl. oraz linki sponsorowane na wyszukiwarce Google i największych portalach.
tagi: Fortuna ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...