Ruszyła polokarta – program lojalnościowy POLOmarketu
Czwartek, 10 marca 2016
POLOmarket 2 marca uruchomił polokartę – program lojalnościowy dla stałych klientów sieci. Polokarta jest bezpłatna i honorowana we wszystkich marketach na terenie całego kraju.
Polokarta to bezpłatnie wydawana karta lojalnościowa, dzięki której klienci sieci mają dostęp do wielu wybranych produktów z każdej kategorii produktowej w obniżonych cenach. Pozwala to klientom dokonującym systematycznych zakupów w POLOmarkecie na wygenerowanie oszczędności w budżetach domowych.
- Jednym z najważniejszych zadań naszej strategii jest budowanie lojalności klientów. Do tej pory założenie to realizowaliśmy głównie poprzez stałe ulepszanie naszej oferty handlowej i cenowej oraz dopasowywanie jej do potrzeb osób odwiedzających nasze sklepy. Ale sama oferta to nie wszystko, dlatego podjęliśmy decyzję o uruchomieniu polokarty – programu lojalnościowego, którego zadaniem jest umożliwienie dokonywania jeszcze tańszych zakupów przez stałych, lojalnych klientów – mówi Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w POLOmarkecie.
Na uwagę zasługuje innowacyjny sposób rejestracji karty, dzięki któremu nie jest konieczne czasochłonne wypełnianie tradycyjnych formularzy. Polokarta zostaje przypisana do konkretnego numeru telefonu komórkowego klienta, podawanego podczas rejestracji karty. Cały proces rejestracji odbywa się za pośrednictwem terminali płatniczych, z autoryzacją i aktywacją karty poprzez sms. Cała operacja nie zajmuje więcej niż 1-2 min. i jest bardzo wygodna dla klienta.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.