„Dwa Szybkie Żubry” ruszają z kopyta z 14 milionami piw do wygrania
Wtorek, 01 marca 2016
Już od 1 marca rusza akcja promocyjna „Dwa Szybkie Żubry”, w ramach której Żubr rozda aż 14 milionów piw. Każdy konsument, który pod kapslem lub zawleczką znajdzie hasło „Wygrałeś 2 Żubry”, będzie mógł odebrać dwa piwa Żubr. Akcji, która potrwa do czerwca 2016 roku, towarzyszy silne wsparcie w mediach oraz punktach sprzedaży.
„W ramach nowej promocji konsumenci najpopularniejszej marki piwnej w Polsce będą mogli wygrać, w odróżnieniu od innych tego typu loterii, nie jedno, a dwa piwa. Akcję promocyjną wspiera nowa historia Żubra pod tytułem „Nie ma jak dwa szybkie żubry”. Spot w charakterystycznej i lubianej konwencji, nawiązuje bezpośrednio do możliwości wygrania dwóch piw w naszej promocji” - mówi Maciej Kuś, Junior Brand Manager Żubra.
W ramach promocji do zwycięzców trafi ponad 14 milionów puszek Żubra w okresie zaledwie czterech miesięcy. Wygraną będzie można odbierać do końca lipca w wybranych sklepach na terenie całego kraju. Sklepy wydające nagrody będą oznaczone naklejką „Tu odbierz nagrodę”. Lista sklepów wydających nagrody wraz z regulaminem promocji, dostępne będą od 1 marca na stronie www.zubr.pl.
Promocja „Dwa Szybkie Żubry” wsparta jest ogólnopolską kampanią telewizyjną wykorzystującą, 30- i 15-sekundowe spoty. Zaplanowane są także działania reklamowe w radiu, prasie, digitalu oraz na billboardach i w punktach sprzedaży. Za przygotowanie nowej kampanii telewizyjnej odpowiadają agencje: PZL, dom produkcyjny OTO Film oraz Platige Image. Za działania w social media oraz PR odpowiada agencja Tailor Made PR. Designy opakowań promocyjnych przygotowała agencja PRISM Studio. Planowaniem i zakupem mediów zajęły się domy mediowe MEC i Zenith Opti Media.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.