Planeta Warka – wymarzony męski świat wykreowany w kampanii reklamowej piwa Warka – odkrywa swoje kolejne atuty. 25 lutego startuje emisja drugiego spotu telewizyjnego, prezentującego nową odsłonę idyllicznego życia mężczyzn.
Planeta Warka to wyimaginowane miejsce, w którym męskie potrzeby i pasje realizowane są w niezwykły sposób. Pokazane z dystansem i poczuciem humoru, dają nowe spojrzenie na klasyczną, męską naturę.
Drugi spot z serii prezentuje kolejne sceny z życia na Planecie Warka. Projektanci domów uwzględniają tu zamiłowanie mężczyzn do sportu, dając im możliwość kibicowania „na żywo” bez konieczności opuszczania własnego „M”. Pasję do jazdy sportowymi samochodami rozumie każdy szef, a podziw z jakim spotykają się najmniejsze choćby osiągnięcia bywa zaskakujący również dla samego mężczyzny. Na Planecie Warka nawet natura pomysłowo ułatwia delektowanie się schłodzonym piwem.
W realnym świecie przed mężczyznami jest dziś stawianych wiele nowych, niekiedy sprzecznych ze sobą oczekiwań – mówi Tomasz Król, marketing manager Warki w Grupie Żywiec. –W kampanii Warki pokazujemy męski świat w wyidealizowanej formie, a piwo jest jego naturalnym elementem. Na Planecie Warka mężczyźni mogą w pełni poczuć się dobrze „w swojej skórze”. Uważamy, że mają prawo do takich pasji i marzeń, które są nierozerwalnie związane z ich klasyczną naturą.
Spot emitowany będzie we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w prasie, Internecie i mediach społecznościowych.
Kreację nowej komunikacji marki Warka stworzyła agencja LVOV. Domem produkcyjnym odpowiedzialnym za realizację spotu jest Tango Production, a postprodukcją zajął się Televisor. Aktywacje interaktywne realizuje agencja The Digitals. Wsparcie PR zapewnia Roots PR, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaVest.
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.