Szybko, łatwo i smacznie – tak gotuje się z Lubellą! Marka udowadnia, że dania z makaronu wcale nie muszą być nudne. Już teraz inspiruje ciekawymi pomysłami na makaron spaghetti – przedstawiając premierowy odcinek całej serii spotów telewizyjnych.
10 przepisów, 10 spotów, 10 miesięcy permanentnej komunikacji w roku! Pierwszy spot rozpoczyna nowy kierunek komunikacji oraz najdłuższą dotychczas kampanię reklamową Lubelli, w której prezentowane będą niestandardowe, a zarazem bardzo proste przepisy na dania makaronowe.
Często w kuchni boimy się efektów eksperymentowania lub nie wiemy, jak to robić. Oryginalne dania kojarzą się nam z kulinarnym wyzwaniem wymagającym czasu i szczególnych umiejętności. Lubella udowadnia, że wcale tak nie musi być – każdy może przygotować ciekawą potrawę, wystarczy tylko makaron Lubella i dobry przepis. A Lubelli pomysłów nie brakuje! Co więcej – marka dzieli się nimi ze wszystkimi potrzebującymi inspiracji.
„1000 pomysłów, jedna Lubella” to hasło nowej kampanii, która trwać będzie przez prawie cały rok. Pierwszy spot to dwa ciekawe pomysły spaghetti. Pokazuje, jak szybko powstaje grzybowe spaghetti z polędwiczkami i jak niewiele trzeba, by przygotować pyszne makaronowe muffinki z szynką. To naprawdę proste pomysły – wystarczy się zainspirować.
Już niedługo pojawią się kolejne spoty, a każdy z nich to kolejne dwa szybkie przepisy na apetyczne i oryginalne makaronowe dania, sałatki, zapiekanki czy deser!
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.