Alkomaty i ulotki edukacyjne dla pracowników CEDC
Statystyki drogowe oraz problem tzw. nieświadomie pijanych kierowców skłoniły markę Soplica do podjęcia działań edukacyjnych zapobiegających skutkom błędnej oceny, że stężenie alkoholu w organizmie spadło już poniżej progu określonego prawem.
„Na świecie, ale także w Polsce odpowiedzialne firmy alkoholowe starają się na różne sposoby rozwiązywać problemy wynikające z zachowań niektórych osób pijących alkohol. Soplica postanowiła zająć się tematem dotychczas jeszcze nie nagłaśnianym, czyli problemem „nieświadomie pijanych kierowców" - powiedział Karol Krekora, Brand Manager marki Soplica. „Zaczęliśmy od edukacji własnych pracowników, dlatego na terenie naszych zakładów, jak również naszym handlowcom, którzy dużo jeżdżą po Polsce - rozdajemy materiały edukacyjne i 2000 alkomatów. Kolejnym krokiem było nawiązanie współpracy z Autostradą Wielkopolską. Akcję traktujemy długofalowo i planujemy objąć jej zasięgiem coraz więcej Polaków".
15 000 alkomatów dla kierowców
W ramach akcji marka Soplica rozda także 15 000 alkomatów i ulotek edukacyjnych użytkownikom Autostrady Wielkopolskiej. Akcja obejmująca swym zasięgiem centralną Polskę rozpoczyna się 29 września i potrwa 3 dni. Materiały te będzie można otrzymać na Punktach Poboru Opłat w Nagradowicach w kierunku Warszawy oraz w Gołaskach
w kierunku zachodnim.
Nieświadomie pijani kierowcySzacuje się że, nietrzeźwi kierowcy odpowiadają za blisko 10% całkowitej liczby wypadków. Brak jest statystyk pokazujących jaką część z nich stanowią Ci, którzy są nieświadomi zawartości alkoholu w swoim organizmie. Jego spalanie jest kwestią indywidualną. Na spowolnienie tego procesu może mieć wpływ płeć, waga, dieta, a nawet stan zdrowia. Pomiar alkomatem pomaga sprawdzić, czy rzeczywiście upłynęło wystarczająco dużo czasu, by ponownie wsiąść za kółko.
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...