Kampanie i Promocje

„Kielecki” na Wielkanoc

Poniedziałek, 15 lutego 2016
Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” – producent jednego z najbardziej popularnych Majonezów w Polsce, startuje z kolejną odsłoną kampanii reklamowej. Wielkanocny materiał ma zwrócić uwagę konsumentów na wysoką jakość wyrobu oraz przypomnieć, że sos idealnie sprawdzi się w roli dodatku zarówno na co dzień, jak i od święta.
Kampania rozpocznie już 1 marca br. 15 sekundowe spoty reklamowe emitowane będą
w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w Internecie. Całość dopełni komunikacja PR, materiały POS oraz promocja konsumencka (Majonez Kielecki 700 plus 150ml GRATIS).

WSP Społem za pośrednictwem powyższych działań chce wesprzeć i zdynamizować sprzedaż Majonezu Kieleckiego w gorącym okresie, a także pokazać, że tradycyjne przyprawy, takie jak majonez,
świetnie sprawdzą w niekonwencjonalnych przepisach.

Kreacja - Optima Marketing Group Sp. z o.o.
Produkcja -  PAPAYA FILMS Sp. z o.o
Działania PR – Best Brands PR


tagi: Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” , Majonez Kielecki , Wielkanoc ,