Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” – producent jednego z najbardziej popularnych Majonezów w Polsce, startuje z kolejną odsłoną kampanii reklamowej. Wielkanocny materiał ma zwrócić uwagę konsumentów na wysoką jakość wyrobu oraz przypomnieć, że sos idealnie sprawdzi się w roli dodatku zarówno na co dzień, jak i od święta.
Kampania rozpocznie już 1 marca br. 15 sekundowe spoty reklamowe emitowane będą w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w Internecie. Całość dopełni komunikacja PR, materiały POS oraz promocja konsumencka (Majonez Kielecki 700 plus 150ml GRATIS).
WSP Społem za pośrednictwem powyższych działań chce wesprzeć i zdynamizować sprzedaż Majonezu Kieleckiego w gorącym okresie, a także pokazać, że tradycyjne przyprawy, takie jak majonez, świetnie sprawdzą w niekonwencjonalnych przepisach.
Kreacja - Optima Marketing Group Sp. z o.o. Produkcja - PAPAYA FILMS Sp. z o.o Działania PR – Best Brands PR
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.