Z rynku FMCG

Spark a Future – Fundacja PepsiCo i Kiva rozświetlają przyszłość potrzebujących na świecie

Piątek, 12 lutego 2016
Spark a Future (Rozświetl Przyszłość) to przełomowe partnerstwo pomiędzy organizacją non profit Kiva a Fundacją PepsiCo, w ramach którego firma PepsiCo przeznacza na rzecz potrzebujących na świecie 1 mln dolarów.
W ramach filozofii firmy „Performance with Purpose” oraz inicjatywy Spark a Future, pracownicy PepsiCo mogą w praktyce zaangażować się w pomoc osobom i społecznościom na świecie, które potrzebują wsparcia w zakresie dostępu do żywności, czystej, bezpiecznej wody oraz możliwości utrzymania siebie i własnych rodzin.

Począwszy od 3 lutego 2016 r. 40,000 pracowników PepsiCo na świecie może wskazać konkretne osoby – beneficjentów, spośród wytypowanych przez organizację Kiva, którym Fundacja PepsiCo przekaże pożyczki w wysokości 25 dolarów. W ten sposób pracownicy PepsiCo przyczynią się „rozświetlenia przyszłości” potrzebujących i ich rodzin z wielu krajów i części świata: Filipin, Indii, Kenii, Meksyku, Paragwaju, Ukrainy, Wietnamu, Zimbabwe oraz Zachodniego Brzegu.

Pożyczkobiorcami są najczęściej kobiety1 z ubogich społeczności, którym otrzymane wsparcie pozwala zgromadzić środki konieczne do podjęcia działalności zarobkowej i utrzymania swoich rodziny.

Kiva jest organizacją non profit, która za pośrednictwem platformy on line umożliwia przekazywanie pożyczek w wysokości 25 dolarów beneficjentom na świecie. Określona przez magazyn Fortune „najlepszą organizacją non profit”, Kiva przekazała łącznie w postaci pożyczek 500 milionów dolarów ponad 1,1 miliona osób w ponad 70 krajach. https://www.kiva.org/


1Badania dowodzą, że kobiety inwestują 90% swoich dochodów w rodziny i społeczności, których są częścią. 


źródło: pepsicopoland.com


tagi: PepsiCo , Kiva , Spark a Future , fundacja , ,