Hochland rozpoczął serię akcji z degustacjami w kinach w całej Polsce promującą plastry Hochland Na Gorąco!
We wszystkich kinach sieci Multikino i Cinema City w całej Polsce wystartowała kampania kinowa plastrów Hochland Na gorąco! Na ekranach w bloku specjalnym przed wybranymi filmami emitowany jest spot reklamowy. Dodatkowo w ramach działań w każdą sobotę lutego, w godzinach 15-21 prowadzone są degustacje. W ramach akcji znalazł się także sponsoring I edycji Ladies Night. w Cinema City.
Kampania ma na celu przybliżenie zalet nowości rynkowej oraz możliwości zastosowań. Hochland „Na gorąco!” to oferta dla konsumentów ceniących wysoką jakość i doskonały smak, poszukujących pomysłów na smaczne i wygodne w przygotowaniu ciepłe posiłki. To jednocześnie odpowiedź na istniejącą potrzebę konsumentów i stworzenie nowego segmentu w kategorii sera.
Działania w kinach są częścią szerszej kampanii i wielokanałowego wsparcia nowych plastrów sera Hochland z linii Na gorąco! Działania obejmują także telewizję, prasę wybrane tytuły prasy fachowej, billboardy i wiaty przystankowe, internet, media społecznościowe, materiały promocyjne i ekspozycje w punktach sprzedaży.
Nowa linia produktów jest dostępna w kilku wariantach smakowych: z szynką i pieczarkami, z pomidorami i ziołami oraz z salami i chili.
Za kreację i realizację kampanii komunikacyjnej odpowiada agencja Grasp Group, zakupem mediów zajęły się agencje ZenithOptimedia, AdComms Media i Marketing Group.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.