Cyfra siedem to liczba nadzwyczajna, uważana za mistyczną, wyróżniającą się bogatą symboliką. W Chinach jej brzmienie jest podobne do słowa „pewny”, dlatego uważa się ją za liczbę świętą. W Japonii siódemka kojarzy się z siedmioma bogami szczęścia. Od wieków, w wielu mitologiach i religiach świata jest symbolem całości, dopełnienia, symbolizuje związek czasu i przestrzeni. W Starym Testamencie siódemka pojawia się 77 razy i już na samym początku: Bóg miał stworzyć świat w ciągu siedmiu dni. W Nowym Testamencie oznacza pełnię i doskonałość. W starożytności siódemka była uważana za liczbę, od której wszystko wzięło swój początek – jako suma trójki i czwórki, które symbolizowały niebo i ziemię. Siedem było także słynnych cudów świata. Starożytni filozofowie przypisywali siódemce własności opieki i władzy nad światem, kojarząc ją z siedmioma wówczas znanymi planetami. Pitagorejczycy uważali ją za najwyższą podstawową liczbę całkowitą. W wielu mitologiach stanowiła atrybut bogów, jej wartość była przedstawiana w architekturze, świętych pismach, przykazaniach, kosmologii. Z Grecji tradycja związana z siódemką została przeniesiona do Rzymu – Wieczne Miasto zbudowano na siedmiu wzgórzach. Wreszcie: siódemka to magiczna liczba szczęścia, której tajemnica pozostała nieodgadniona.
Siódemka przez wieki wyrażała doskonałość, do której dążą wszyscy ludzie. Do doskonałości dąży też MLEKOVITA, oferując produkty najwyższej jakości, w tym świętujące właśnie szczęśliwe 7. urodziny WYPASIONE – mleko od krów wypasanych na czystych ekologicznie terenach Podlasia, o najwyższej wartości odżywczej i biologicznej. Unikalna, najnowocześniejsza technologia produkcji zapewnia wyśmienity smak i jednocześnie zachowanie wszystkich wartości naturalnego mleka. Bogate jest w białko (MLEKOVITA słynie z największej w kraju naturalnej jego zawartości w skupowanym surowcu), które zawiera wszystkie aminokwasy niezbędne do prawidłowej aktywności mózgu. WYPASIONE jest również doskonałym źródłem cennych witamin A (m.in. korzystnie wpływa na narząd wzroku, dba o stan włosów, skóry i paznokci), D (pomaga w transporcie w wchłanianiu wapnia i fosforu, odgrywając nieocenioną rolę w procesie budowy kości i zębów), E („witamina młodości” – zapobiega starzeniu się skóry, poprawia stan naczyń krwionośnych, uczestniczy w wytwarzaniu czerwonych krwinek) oraz z grupy B (m.in. wpływają na stan komórek organizmu, niezbędne do prawidłowego funkcjonowania układów nerwowego, pokarmowego i skóry, zmniejszają objawy stresu, regulują pracę gruczołów łojowych) i minerałów: najłatwiej przyswajalnego wapnia, a także fosforu, potasu, magnezu, cynku i chromu niezbędnych do funkcjonowania mózgu, obwodowego układu nerwowego oraz metabolizmu. Posiada właściwości antymiażdżycowe, antynowotworowe i antyoksydacyjne dzięki składnikom obecnym w tłuszczu mlekowym. Co ważne, w mleku nie ma pustych kalorii. Wszystko to sprawia, że mleko WYPASIONE poleca się osobom w każdym wieku, a oferowane porcje 1 L i 500 ml w kartoniku z wygodną zakrętką optymalnie zaspokajają potrzeby szerokiego grona konsumentów.
Nazwa mleka WYPASIONE ma trojakie znaczenie: - nazwę zaczerpnięto od słowa „wypasać” – Wypasione to mleko od krów wypasanych na czystych ekologicznie terenach Podlasia, o najwyższej wartości odżywczej i biologicznej;
- nazwa została stworzona z myślą o dotarciu do młodych konsumentów – nowo powstająca marka miała być trendy i na czasie, a nazwa „Wypasione” nawiązuje do młodzieżowego slangu;
- nazwa nawiązuje do paska – charakterystycznego elementu opakowania.
W 2016 r. ta znana i lubiana przez konsumentów marka obchodzi swoje 7. urodziny. Szczęśliwy siódmy rok istnienia z pewnością będzie wyjątkowy dla produktu, który od lat cieszy się uznaniem zarówno konsumentów, jak i ekspertów, zdobywając liczne nagrody. Już w roku pojawienia się na rynku mleko WYPASIONE zostało uhonorowane Złotą Mleczną Rewią, wyróżnieniem specjalnym Kapituły POLISH PRODUCT oraz nagrodą „Polski Producent Żywości”. W kolejnych latach nagród przybywało – wygrywało kolejne konkursy i zdobyło m.in. tytuły: PRODUKT ROKU 2010, statuetkę za najwyższą jakość produktów na targach MLEKO-EXPO 2010 i 2012, Młoda Marka Sukcesu 2011, pierwsze miejsce w konkursie LIDER FORUM 2012, znaki „Poznaj Dobrą Żywność”.
Poza mlekiem oferowane są również WYPASIONE śmietanki UHT, mleko smakowe oraz mleko zagęszczone. Według danych MLEKOVITY, po produkty z najwyższej jakości linii WYPASIONE sięga co trzeci Polak. Mleko WYPASIONE jest również hitem eksportowym – furorę robi zwłaszcza na rynkach azjatyckich.