Jupik Aqua, produkowana przez Hoop Polska Sp. z o.o., jest finalistką konkursu w dwóch kategoriach: Najlepszy Koncept dla Dzieci oraz Najlepsza Etykieta. Teraz walczy o zwycięstwo z międzynarodowymi markami uznanych producentów.
Kolejna, piąta już, edycja konkursu, organizowanego przez Zenith International Publishing Ltd., wyłoni najbardziej innowacyjne marki na rynku wód. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 23 września br. na 5. Światowym Kongresie Wód Butelkowanych w Wiesbaden (Niemcy).
Zdecydowaliśmy się wziąć udział w tym prestiżowym konkursie, ponieważ Jupik Aqua jest produktem innowacyjnym na wielu płaszczyznach. Nowoczesne zamknięcie z membraną zapobiegającą wyciekaniu wody gdy butelka jest odwrócona do góry dnem, oryginalny kształt butelki i atrakcyjna etykieta typu sleeve to nie jedyne cechy, które świadczą o wyjątkowości tego produktu. Jupik Aqua - pierwsza na rynku woda smakowa pod marką dziecięcą, może poszczycić się również najniższą zawartością cukru i brakiem słodzików. Niska kaloryczność Jupik Aqua (15 kcal na 100ml) jest naszą odpowiedzią na rodzącą się również w Polsce politykę walki z otyłością u dzieci - mówi Ewa Pachorenko, Junior Brand Manager - wierzymy, że jury doceni nasz produkt - tak jak docenili go już nasi konsumenci.
Więcej informacji o konkursie Water Innovation Awards: http://www.foodbev.com/awards/home.htm
tagi: Jupik ,
W II kwartale br. ruch wzrósł rdr. w sklepach convenience o...
Grupa Eurocash (Delikatesy Centrum, Lewiatan, Duży Ben...
Stokrotka ogłosiła dołączenie do zespołu nowej dyrektor...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...