Wyniki kampanii cukrowniczej 2015/2016 w Krajowej Spółce Cukrowej S.A.
Piątek, 22 stycznia 2016
Krajowa Spółka Cukrowa podsumowała wyniki kampanii cukrowniczej 2015/2016. We wszystkich siedmiu cukrowniach Spółka skupiła łącznie 3 826 tys. ton buraków cukrowych i wyprodukowała łącznie 581 tys. ton cukru.
Kampania 2015/2016 w KSC S.A. rozpoczęła się w pierwszej dekadzie października 2015 roku, zakończyła w pierwszej dekadzie stycznia 2016 r. Kampania prowadzona była w siedmiu Oddziałach KSC S.A.: Cukrownia Dobrzelin, Cukrownia Kluczewo, Cukrownia Krasnystaw, Cukrownia Kruszwica, Cukrownia Malbork, Cukrownia Nakło, Cukrownia Werbkowice. Średni czas trwania kampanii wyniósł 75 dni. We wszystkich siedmiu cukrowniach Spółka skupiła łącznie 3 826 tys. ton buraków cukrowych i wyprodukowała łącznie 581 tys. ton cukru. Najwyższy średni plon uzyskano w Cukrowni Malbork – 66,3 t/ha. W 2015 roku buraki cukrowe uprawiane były na areale 70 500 ha, uprawiało je 15 178 plantatorów.
Zarząd Krajowej Spółki Cukrowej S.A. ocenia wyniki kampanii cukrowniczej 2015/2016 jako dobre. Należy zaznaczyć, że wpływ na wyniki skupu miała w szczególności letnia susza i związany z nią trudny sezon wegetacyjny. W związku z tym spadki plonów buraków cukrowych odnotowano w Europie i u innych producentów krajowych.
Mimo trudnych warunków Krajowa Spółka Cukrowa S.A. osiągnęła satysfakcjonujący poziom skupu buraków cukrowych i produkcji cukru.
Agnieszka Wachnicka, wiceprezes Związku Banków Polskich...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.