W zakończonej promocji konsumenckiej zwycięzcami mogły zostać te osoby, które w okresie od 15 czerwca do 17 sierpnia 2008 zakupiły promocyjny produkt Jurajska i wysłały sms'a z kodem znajdującym się na wewnętrznej stronie zakrętki. Loterię promocyjną wspierała reklama w prasie kobiecej Claudia, Naj, Gala, Rodzice, Moje Gotowanie oraz w magazynach Focus i National Geographic. Równocześnie prowadzone były działania informujące w Internecie oraz akcje mailingowe. Dodatkowo punkty sprzedaży były wyposażone w plakaty i materiały POS.
Loteria cieszyła się dużym zainteresowaniem konsumentów między innymi dzięki prostej formie zgłoszenia w postaci sms-a oraz udanej współpracy z czasopismem Claudia.
tagi: Jurajska , Loteria Jurajska ,
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Lidl jako pierwsza sieć handlowa zamontowała butelkomaty we...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....