Z rynku FMCG

Carrefour rozpoczyna sprzedaż przez Internet

Czwartek, 21 stycznia 2016
Carrefour uruchomił w Polsce sklep internetowy eCarrefour.pl. Nowa platforma oferuje klientom szeroką gamę nowoczesnego sprzętu RTV i AGD oraz szybkie i wygodne zakupy.
Sklep internetowy eCarrefour.pl został uruchomiony przed Świętami w odpowiedzi na oczekiwania polskich klientów sieci i jest kolejnym z kanałów sprzedaży, które Carrefour oferuje na polskim rynku:

- Po uruchomieniu nowej platformy zakupowej, Carrefour obecny jest w Polsce we wszystkich kanałach sprzedaży: od hiper- i supermarketów, przez sklepy osiedlowe i specjalistyczne, aż po handel internetowy – mówi Guillaume de Colonges, Prezes Carrefour Polska. Jestem przekonany, że eCarrefour.pl odpowie na oczekiwania wszystkich klientów poszukujących satysfakcjonujących zakupów w sieci – dodaje Guillaume de Colonges.

W ofercie sklepu eCarrefour.pl znajduje się około 800 produktów odpowiadających najważniejszym potrzebom klientów, w tym: sprzęt RTV i AGD, komputery i akcesoria, telefony oraz sprzęt fotograficzny i optyczny.

Nowy sklep wyróżnia się wysoką jakością obsługi – klient otrzymują natychmiastową odpowiedź na swoje zapytanie, a zamówiony towar otrzymuje w ciągu max. 48 godzin od daty złożenia zamówienia. Każdy zakupiony produkt, bez względu na jego wielkość czy miejsce wysyłki, dostarczony jest do klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej w jednej cenie 9,99 zł.

W ramach testu, Carrefour uruchomił również system click&collect dla mieszkańców Krakowa. Zakupy zrobione on-line, można odebrać w hipermarkecie Carrefour zlokalizowanym w Parku Handlowym Zakopianka


tagi: Carrefour , eCarrefour.pl , sprzedaż , internet ,