W styczniu ruszyła nowa kampania mediowa Dr. Oetkera pod hasłem „Guseppe – pizza, która wciąga”, promująca najbardziej uwielbiane przez konsumentów smaki pizzy Guseppe: Szynka i pieczarki, Salami, Szynka i sos czosnkowy oraz 4 sery. Wciągająca kampania Guseppe zakłada emisję nowej 30 sekundowej reklamy w największych ogólnopolskich stacjach TV tj. TVN, Polsat, TVN pakiet tematyczny, Polsat pakiet tematyczny, TVP pakiet tematyczny w czasie najlepszej oglądalności. Dodatkowym wsparciem będą dziesięciosekundowe spoty komunikujące różne warianty smakowe pizzy. Przekaz reklamowy ma na celu zwiększenie rotacji najpopularniejszych pizz Guseppe.
Spot pizzy Guseppe Dr. Oetkera emitowany będzie od początku stycznia do kwietnia Za kreację filmu odpowiedzialna jest agencja GPD. Wykup mediów powierzono OMD Media Direction. Akcja promocyjna pizzy Guseppe, skierowana do osób w wieku 15-49 lat, obejmować będzie także kampanię w Internecie. Uzupełnieniem działań są nowoczesne i niekonwencjonalne pomysły w Internecie i mediach społecznościowych. Guseppe pojawi się w ciekawych i zaskakujących odsłonach, które śledzić można na specjalnej stronie internetowej
www.guseppewciaga.pl oraz profilu Guseppe na Facebooku
https://www.facebook.com/PizzaGuseppe. Będzie się działo i będzie wciągało.
Spot można zobaczyć klikając w poniższy link:
https://www.youtube.com/watch?v=S7CtZ6T_rFM Pizza Guseppe Dr. Oetkera występuje w następujących wariantach smakowych:
- Guseppe Hawaii
- Guseppe Chicken Thai
- Guseppe Ham & Mushroom
- Guseppe Ham
- Guseppe 4 cheese
- Guseppe Salami
- Guseppe Ham & Garlic Sauce
- Guseppe Ham & Salami Hot
źródło: oetker.pl