Nowa strategia marketingowa Coca-Cola. Rusza światowa kampania reklamowa!
Środa, 20 stycznia 2016
Oficjalne ogłoszenie nowej, globalnej strategii marketingowej oraz start światowej kampanii reklamowej Taste The Feeling odbyło się wczoraj, na konferencji prasowej w Paryżu.
W Polsce, start kampanii reklamowej Taste The Feeling zaplanowany jest na 21 stycznia 2016 r. Pierwszym wyemitowanym spotem reklamowym, spośród 10 przygotowanych, będzie ten o tytule „Motyw przewodni”.
„Taste the Feeling będzie wyjątkową kampanią. Chcemy, aby każdy Polak miał szansę zobaczyć i poczuć, czym tak naprawdę ona jest. Wykorzystana w tej kampanii narracja i sytuacje życiowe zostały przedstawione tak, aby mogli się z nimi utożsamić konsumenci na całym świecie.” – mówi Urszula Szymczyk, kierownik marki Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.
Spotom reklamowym będzie towarzyszyć również kampania outdoorowa, która rozpocznie się z początkiem lutego. Będzie ona promować nowy wizerunek Coca-Coli. Oparty on będzie na zdjęciach przedstawiających ludzi w zwykłych sytuacjach życiowych, które dzięki przyjemności picia zimnej Coca-Coli stają się wyjątkowe.
Nowe banery reklamowe Coca-Cola pojawią się w największych miastach Polski, a także tam, gdzie konsumenci spędzają ferie zimowe.
Razem z kampanią telewizyjną ruszy ta w mediach internetowych oraz portalach społecznościach po to, aby dotrzeć do wszystkich grup wiekowych.
Za strategię, planowanie i zakup mediów online i offline odpowiada dom mediowy MediaCom, za kreację mediów i dużych formatów - McCann WorldGroup, za przygotowanie materiałów BTL - agencja Fortis, za kreację i obsługę w social media - agencja SMG Next, za obsługę Obsługa PR – BIS! Błasikiewicz i Sworowska Agencja Public Relations s.c.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.