Kategorie produktów

Wywiad z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska

Czwartek, 14 stycznia 2016 HURT & DETAL Nr 01/119. Styczeń 2016
Hochland udowadnia, że serami można się delektować i rozgrzewać także zimą. Dlatego do oferty firmy dołączył ser do zapiekania „Na gorąco!”. O nowych produktach i miejscu serów w kuchni zimowej rozmawiamy z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska.
Zima to czas, gdy nasze posiłki stają się obfitsze i chętniej sięgamy po ciepłe dania. Czy w tym czasie warto wprowadzić sery do codziennej diety?

Oczywiście każdy moment jest dobry na sery, ale zima to okres szczególny, kiedy nasz organizm potrzebuje sporej dawki energii. Na dworze jest zdecydowanie chłodniej, więc potrzebujemy wsparcia, żeby się rozgrzać. Do tego wiele osób uprawia sporty zimowe – a tu niezbędne są dodatkowe kalorie. Musimy naprawić swoje relacje z jedzeniem i pokochać je na nowo, jako źródło nie tylko zdrowia, ale i przyjemności! A sery są bardzo dobrym komponentem codziennej diety: mogą w doskonały sposób urozmaicać nasze posiłki, a przy okazji stanowią zdrową i energetyczną przekąskę. Hochland proponuje w swojej ofercie szeroką paletę bardzo różnorodnych serów. Firma buduje dzisiaj swój biznes w oparciu o trzy marki. Jest marka Hochland jako marka parasolowa obecna w każdym znaczącym segmencie rynku, gdzie Hochland ma kompetencje produkcyjne. Jest marka Almette, która jest liderem w kategorii serów puszystych do smarowania oraz Valbon – marka serów pleśniowych. Almette i Valbon mają za zadanie bycie ikonami w swoim segmencie. Hochland aspiruje do tego, by być marką łączącą w sobie smak, jakość, leadersheep, pozytywne emocje związane z jedzeniem z przyjaciółmi, z rodziną.

Wasz nowy produkt – ser do zapiekania „Na Gorąco!” doskonale wpisuje się w klimat ciepłej, zimowej przekąski. Proszę o nim opowiedzieć.

Nasza nowość Hochland „Na Gorąco!” to propozycja dla tych, którzy w kuchni cenią wyśmienity smak i wygodę przyrządzania posiłków. Jest on idealny na śniadanie, jako przekąska w ciągu dnia czy na rozgrzewającą kolację. To uniwersalny, wygodny sposób na oryginalne przekąski i potrawy, które dodadzą pozytywnej energii. Sekretem jego pysznego smaku jest oczywiście ser! To absolutna podstawa, dlatego powinien on doskonale się zapiekać, wyśmienicie smakować na ciepło i być najwyższej jakości. Taki właśnie jest Hochland „Na gorąco!”. Grube plastry sera, duża ilość dodatków i bogaty smak sprawiają, że jest to idealny produkt do przyrządzenia szybkich i smacznych dań na gorąco.

Ile wariantów smakowych Hochland „Na gorąco!” dostępnych jest na rynku?

Pyszne plastry dostępne są w trzech wariantach. Ser z szynką i pieczarkami to gratka dla zwolenników tradycyjnych smaków. Fanom pełnej aromatu kuchni śródziemnomorskiej przypadnie do gustu wersja z pomidorami i ziołami. Z kolei miłośnicy wyrazistych smaków pokochają pikanterię sera z salami i chili.

Nowy produkt, jak też pozostała oferta Hochland, to wiele pomysłów na ciekawe potrawy. Czy Hochland podpowiada, jak przygotować z nich ciepły posiłek?

Dokładnie tak! Zapraszamy do odwiedzenia naszych stron internetowych www.hochland.pl oraz www.seromaniacy.pl, na których można znaleźć sporo kulinarnych inspiracji z wykorzystaniem naszych produktów.

A co można zaproponować tym, którzy wolą sery twarogowe?

Oczywiście serki Almette – z polskiego mleka i naturalnych składników! Sporo inspiracji z wykorzystaniem Almette można znaleźć na stronie www.almette.pl. Zainteresowanych większą ilością inspiracji odsyłamy właśnie do tego źródła. Nasza rekomendacja to propozycja na w pełni skomponowany posiłek właśnie z wykorzystaniem Almette: przystawka (Grzanki z serkiem i konfiturą z fig i porto), zupa (Krem z jarmużu z chrupiącym chipsem i serkiem ziołowym), danie główne (Francuska tarta z chrupiącą szynką i karmelizowaną gruszką) i deser (Sernik mandarynkowy pieczony w kąpieli wodnej). Zachęcamy do spróbowania! Nie tylko w trwającym karnawale i zimowej aurze, ale przez cały rok.

Dziękujemy za pyszną rozmowę!
Joanna Kowalska



tagi: Jacek Wierzykiewicz , Hochland Polska ,