Od stycznia 2016 r. stanowisko dyrektora handlowego Alma Market objął Maciej Wojciechowicz. Do jego obowiązków należy realizacja nowej strategii sprzedaży w nowoczesnych i tradycyjnych kanałach dystrybucji.
Maciej Wojciechowicz jest absolwentem London School of Economics, jednej z najważniejszych szkół wyższych na świecie specjalizujących się w ekonomii i naukach społecznych.
Swoje doświadczenie w handlu detalicznym zaczął zdobywać już w 16 roku życia. Jako nastolatek sprzedawał artykuły spożywcze u swojego dziadka w Anglii. Do dziś pamięta serdeczne relacje z klientami i atmosferę panującą w sklepie, która bardzo przypomina mu klimat dzisiejszej Almy.
Maciej Wojciechowicz w trakcie swojej kariery zawodowej współpracował z największymi, międzynarodowymi sieciami handlowymi. W Grupie Metro (Makro, Saturn, Media Markt), przy wsparciu firmy Bain & Co tworzył i wdrażał strategię zarządzania kategoriami produktów w sklepach działających na obszarze Niemiec, Czech Ukrainy i Rosji. Jako członek zarządu i dyrektor handlowy odpowiadał za sprzedaż w B&Q w Chinach. Przez kilka lat pełnił funkcję prezesa na Europę Wschodnią spółki Kingfisher, właściciela sieci sklepów Castorama. Jest także założycielem sklepu internetowego megastore.pl z elementami wyposażenia domu i ogrodu, obecnie funkcjonującego jako Nexterio.pl.
W Almie Maciej Wojciechowicz odpowiada za proces sprzedaży, operacje logistyczne oraz działania marketingowe.
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.