MarcPol podjął decyzję o zamknięciu dwóch niedochodowych sklepów. W zamian zamierza otwierać nowe placówki w bardziej atrakcyjnych lokalizacjach. W najbliższych miesiącach przygotowywane jest otwarcie ośmiu nowych sklepów.
MarcPol zarządzający siecią supermarketów zdecydował o zamknięciu z dniem 12 stycznia br. supermarketu w Mrągowie przy ulicy Brzozowej 16. Z końcem minionego roku spółka zlikwidowała także sklep działający w Stanisławowie Pierwszym przy ulicy Sonaty 2 zlokalizowanym na terenie województwa mazowieckiego. „Naszym celem jest systematyczna poprawa rentowności sieci handlowej. Dlatego w ostatnim czasie zdecydowaliśmy się na podjęcie zdecydowanych kroków i zamknięcie dwóch niedochodowych placówek, które nie rokowały poprawy i zaniżały efektywność całej sieci” - powiedziała Agata Duraj, Dyrektor Handlowy firmy MarcPol S.A.
W planie spółka ma otwieranie nowych placówek. „W dalszym ciągu koncentrujemy się na rozwoju sieci. Na razie nie chcemy jednak precyzować dokładnej liczby sklepów, jaką zamierzamy uruchomić w tym roku oraz ich lokalizacji. Będziemy na bieżąco przekazywać informację w tym zakresie. Na najbliższe miesiące mamy zaplanowanych 8 nowych otwarć” – dodała Agata Duraj. Aktualnie sieć MarcPol liczy 60 sklepów zlokalizowanych na terenie całego kraju.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.