Z rynku FMCG

MarcPol weryfikuje rentowność placówek

Środa, 13 stycznia 2016
MarcPol podjął decyzję o zamknięciu dwóch niedochodowych sklepów. W zamian zamierza otwierać nowe placówki w bardziej atrakcyjnych lokalizacjach. W najbliższych miesiącach przygotowywane jest otwarcie ośmiu nowych sklepów.
MarcPol zarządzający siecią supermarketów zdecydował o zamknięciu z dniem 12 stycznia br. supermarketu w Mrągowie przy ulicy Brzozowej 16. Z końcem minionego roku spółka zlikwidowała także sklep działający w Stanisławowie Pierwszym przy ulicy Sonaty 2 zlokalizowanym na terenie województwa mazowieckiego. „Naszym celem jest systematyczna poprawa rentowności sieci handlowej. Dlatego w ostatnim czasie zdecydowaliśmy się na podjęcie zdecydowanych kroków i zamknięcie dwóch niedochodowych placówek, które nie rokowały poprawy i zaniżały efektywność całej sieci” - powiedziała Agata Duraj, Dyrektor Handlowy firmy MarcPol S.A.

W planie spółka ma otwieranie nowych placówek. „W dalszym ciągu koncentrujemy się na rozwoju sieci. Na razie nie chcemy jednak precyzować dokładnej liczby sklepów, jaką zamierzamy uruchomić w tym roku oraz ich lokalizacji. Będziemy na bieżąco przekazywać informację w tym zakresie. Na najbliższe miesiące mamy zaplanowanych 8 nowych otwarć” – dodała Agata Duraj. Aktualnie sieć MarcPol liczy 60 sklepów zlokalizowanych na terenie całego kraju.


tagi: MarcPol , rentowność , sklepy , nowe placówki ,