Wiodącym medium kampanii jest telewizja, 30' spoty będą emitowane do końca listopada we wszystkich ogólnopolskich stacjach (TVP, TVN, Polsat) w czasach o wysokiej oglądalności -. popularne seriale, programy rozrywkowe i informacyjne. Wyróznikie Hit: z polską adaptacją tekstu
Grupą docelową kampanii są kobiety otwarte na nowości, poszukujące pozytywnych aspektów życia, w wieku 25-49 lat, z wykształceniem średnim+ i wyższym oraz dochodami powyżej średniej krajowej.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Testardo, zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom. Czas trwania kampanii - 10 tygodni. Długość spotu - 30'.
tagi: Irving Tea , Kampania ,
Według najnowszego raportu rynkowego, 80,4% Polaków w wieku...
Przedstawiciele Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol udzielili...
Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...