Advertisement

Wiadomości

Kampania reklamowa herbat Irving

Środa, 01 października 2008
„Esencja dobrego dnia" to hasło rozpoczynającej się 20 września kampanii reklamowej herbat Irving. Kampania ma charakter wizerunkowy - Irving to pozytywna energia przez cały dzień i każdego dnia, to zdrowie, radość i doskonały smak prawdziwej herbaty. Spot reklamowy Irving z adaptacją słynnego przeboju „Walking on sunshine" będzie obecny w telewizji przez najbliższych 10 tygodni.

Wiodącym medium kampanii jest telewizja, 30' spoty będą emitowane do końca listopada we wszystkich ogólnopolskich stacjach (TVP, TVN, Polsat) w czasach o wysokiej oglądalności -. popularne seriale, programy rozrywkowe i informacyjne. Wyróznikie Hit: z polską adaptacją tekstu

 

Grupą docelową kampanii są kobiety otwarte na nowości, poszukujące pozytywnych aspektów życia, w wieku 25-49 lat, z wykształceniem średnim+ i wyższym oraz dochodami powyżej średniej krajowej.

 

Za kreację kampanii odpowiada agencja Testardo, zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom. Czas trwania kampanii - 10 tygodni. Długość spotu - 30'.

tagi: Irving Tea , Kampania ,