Karierę zawodową rozpoczynał w hotelu Bristol, gdzie początkowo pracował jako barman, stamtąd trafił właśnie do siedleckiego Polmosu, gdzie piastował stanowisko ambasadora marki Chopin, a następnie - brand managera marek Chopin i Belvedere w Millennium Brands Polska - Polmos Żyrardów.
W 2006 r. rozpoczął pracę w Diageo Polska, gdzie zajmował stanowisko kierownika sprzedaży marek luksusowych. Był osobą odpowiedzialną za wprowadzenie na rynek Smirnoff Black Vodka, które okazało się wielkim sukcesem.
Przemek Matuszewski ma na swoim koncie wiele wygranych w konkursach i zawodach barmańskich, jest również członkiem International Forum Liquers and Bar Academy w Bordeaux.
Ma 31 lat, w czasie wolnym lubi podróżować, uprawiać sporty. Z każdej podróży przywozi nowinki gastronomiczno-alkoholowe. Interesuje go historia świata.
tagi: polmos siedlce ,
Bolt ogłasza powołanie Łukasza Turczyńskiego na stanowisko...
W kwietniu br. codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...