Karierę zawodową rozpoczynał w hotelu Bristol, gdzie początkowo pracował jako barman, stamtąd trafił właśnie do siedleckiego Polmosu, gdzie piastował stanowisko ambasadora marki Chopin, a następnie - brand managera marek Chopin i Belvedere w Millennium Brands Polska - Polmos Żyrardów.
W 2006 r. rozpoczął pracę w Diageo Polska, gdzie zajmował stanowisko kierownika sprzedaży marek luksusowych. Był osobą odpowiedzialną za wprowadzenie na rynek Smirnoff Black Vodka, które okazało się wielkim sukcesem.
Przemek Matuszewski ma na swoim koncie wiele wygranych w konkursach i zawodach barmańskich, jest również członkiem International Forum Liquers and Bar Academy w Bordeaux.
Ma 31 lat, w czasie wolnym lubi podróżować, uprawiać sporty. Z każdej podróży przywozi nowinki gastronomiczno-alkoholowe. Interesuje go historia świata.
tagi: polmos siedlce ,
Przedstawiciele Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol udzielili...
Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w...
Związek Polskich Przetwórców Mleka apeluje o utrzymanie...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...