Kampanie i Promocje

Kampania medialna VIFON Łatwe zupy!

Czwartek, 07 stycznia 2016
Już po raz kolejny marka VIFON wchodzi dynamicznie w nowy rok! Startujemy z kampanią medialną!
Oprócz zup standard 70 g i linii zup Premium, hitem kampanii jest nowy produkt w portfolio marki - VIFON Kurczak Pikantny, czyli zupa błyskawiczna o mega ostrym smaku, bezpośrednia odpowiedź na wskazówki i potrzeby fanów marki.

W ramach kampanii wykorzystane zostaną różnorodne kanały komunikacji – telewizja, internet, radio, OOH, social media. Spoty reklamowe VIFON Bar oraz VIFON Uczelnia emitowane będą w stacjach telewizyjnych – od „głównej czwórki” po stacje PremiumTV, Polsat tematyczne, TVP Tematyczne i IDM. Za przygotowanie i zakup czasu antenowego w telewizji odpowiada dom mediowy Havas. Uzupełnieniem będzie silna kampania zasięgowa spotów na Youtube i na platformach VOD, oraz kampania typu Google Ads realizowane za sprawą agencji Performance Media.

Dodatkowym wsparciem kampanii będą plakaty reklamowe (również pokazujące packshot nowego produktu VIFON Kurczak Pikantny) na nośnikach typu citylight należących do ClearChannel w największych polskich miastach, kampania sponsoringowa w radiu RMF FM i RMF Maxxx oraz aktywna promocja w social mediach, m.in. na Facebook’u i Instagramie, realizowana za pomocą agencji NaOko oraz zasobów własnych dystrybutora marki VIFON.

Marka VIFON jest synonimem wyjątkowego i oryginalnego smaku oraz błyskawicznego i sycącego posiłku. Produkty VIFON z uwagi na szeroki wybór, wysoką jakość, nowości i poparcie rzeszy Konsumentów od lat plasują się na czołowych pozycjach w badaniach konsumenckich i sprzedażowych.



źródło: tan-viet.com.pl

tagi: Vifon , kampania medialna ,