Advertisement

Z rynku FMCG

SM MLEKPOL rozdał nagrody. Konkurs Wszystkiego Łaciatego rozstrzygnięty.

Wtorek, 22 grudnia 2015
141 228 życzeń dostało mleko Łaciate na swoje 20 urodziny. Kilkadziesiąt tysięcy osób wzięło udział w jubileuszowym konkursie „Wszystkiego Łaciatego”. Spółdzielnia Mleczarska „MLEKPOL” z okazji 20 – lecia marki ŁACIATE nagrodziła swoich najwierniejszych konsumentów. Rozdano 160 tys. złotych oraz 16 tysięcy sztuk ekskluzywnej porcelany Villeroy & Boch.
Od 20 lat nikt już pytania nie zadaje, kto najlepsze mleko daje? Bo wiadomo każdemu, że żadne nie dorówna Łaciatemu. Nic nie zastąpi nam Twoich łat, więc żyj nam 100 lat

 – to jedno z 8 zwycięskich życzeń. Konkurs trwał od 5 października do 30 listopada. Wystarczyło zachować kod promocyjny z kartonu,  ułożyć życzenia dla mleka ŁACIATE i wysłać je  sms-em lub przez stronę www.laciate.pl.

Co tydzień zwycięskie życzenia nagradzano 20 tysiącami złotych. Autorów pozostałych, wyróżniających się życzeń obdarowano ekskluzywną porcelaną śniadaniową Villeroy&Boch.

Wielbiciele mleka Łaciate wykazali się kreatywnością i pomysłowością.

Bądź mlekiem wiodącym, bądź mlekiem gorącym, gdy nerwy Ci puszczą, bądź nawet kipiącym, lecz ze mną bądź zawsze, bo ja się na Ciebie co rano połaszczę i w kubku Łaciatym zawłaszczę...

W konkursie wzięły  udział przede wszystkim panie i mieszkańcy dużych miast- ponad 50% zgłoszeń pochodziło właśnie od nich.

Konkurs wspierała  kampania reklamowa w telewizji, radiu, Internecie i na bilbordach w całym kraju.  
Kampanię przygotowała Agencja V&P. Za produkcję spotu reklamującego konkursu odpowiadała agencja Panoptiqm. Zakupem mediów zajął się MEC.

tagi: SM MLEKPOL , nagrody , konkurs , Wszystkiego Łaciatego ,