Spoty TV i billboardy sponsorskie będą emitowane w największych stacjach ogólnopolskich. Kampania będzie obecna też w prasie, radiu, szerokim internecie i mediach społecznościowych. Przygotowane zostały również materiały POS, które będą wspierać sprzedaż bezpośrednio w punktach sprzedaży.
Spot 30s. został przygotowany z myślą o całorocznym wykorzystaniu, natomiast elementy charakterystyczne dla świątecznego sezonu pojawią się w reklamach radiowych. Utrzymana w ciepłej, przyjaznej i rodzinnej atmosferze kreacja TV pokazuje naturę w pełnej krasie, podkreślając jednocześnie łatwość dostępu do NATURRINO - produktów naturalnych i pozbawionych konserwantów.
„Wprowadzenie NATURRINO poprzedziliśmy szerokimi badaniami konsumenckimi. Idea stworzenia całej linii naturalnych produktów zyskała szeroką akceptację klientów.” - mówi Mieczysław Walkowiak, wiceprezes Zarządu ds. Handlu i Marketingu. “Jakość i smak produktów NATURRINO jest efektem połączenia doskonałego surowca, ogromnego doświadczenia produkcyjnego i bardzo wysokich standardów jakościowych, obowiązujących w naszej firmie.”
O marce NaturrinoWprowadzona na rynek w kwietniu 2015 r. linia Naturrino wyróżnia się delikatnym smakiem, podkreślonym dodatkiem naturalnych przypraw. Nie zawiera konserwantów, fosforanów i glutaminianu sodu. Producent,
Sokołów S.A. gwarantuje najwyższą jakość i bezpieczeństwo produktów powstających ze specjalnie selekcjonowanego surowca. Na rynku dostępne są produkty Naturrino m.in.: schab pieczony, szynka, boczek, necówka, kiełbasa, kiełbasa biała oraz salceson ( przysmak koneserów).
bezpośredni link do spotu:
https://www.youtube.com/watch?v=b8YEqtsJNSw