Wiadomości

Rebranding Hoop Polska Sp. z o.o.

Piątek, 29 sierpnia 2008
W ślad za fuzją firm Kofola i Hoop, rozpoczął się proces zmian identyfikacji korporacyjnej firmy. Kofola Hoop S.A. ma nowe logo i claim „Napoje życia i emocji". Logo KofolaHoop składa się z nazwy Hoop i Kofola oraz symbolu czterolistnej koniczyny i jest używane przez spółki KofolaHoop S.A. oraz Kofola Holding a.s.

Po rebrandingu niezależne loga firm Hoop i Kofola są używane na terenie działania firm, odpowiednio: w Polsce - Hoop, w Republice Czeskiej - Kofola. W ramach re-brandingu zmieniona została również czcionka oraz wzory dokumentów firmowych. W następnych miesiącach będą następować kolejne zmiany identyfikacji koroporacyjnej firmy.

 

Logo Hoop Polska zbudowane jest z kropli symbolizujących życie, które układają się w serca, a te w listek koniczyny - symbol szczęścia. Nowe firmowe kolory to pomarańczowy i brązowy, symbolizujące przyjaźń, zaufanie i energię.

tagi: Hoop , Kofola ,