Hochland Polska wśród liderów reklamowych branży mleczarskiej
Piątek, 11 grudnia 2015
Firma Hochland Polska znalazła się wśród największych reklamodawców producentów wyrobów mleczarskich w ciągu dziesięciu miesięcy i awansowała na pozycję wicelidera z wydatkami na poziomie 67,5 mln zł, zgodnie z aktualnym raportem Kantar Media dla Wirtualnemedia.pl. Na reklamy marki Hochland wydano w tym roku 36,8 mln zł (116 proc. więcej niż rok temu), a marki Almette, należącej do Hochland Polska - 30,7 mln zł (38,2 proc. więcej niż rok temu).
W ciągu dziesięciu miesięcy br. producenci wyrobów mleczarskich zwiększyli wydatki na reklamy w tradycyjnych mediach o kilkanaście procent. Największym reklamodawcą w omawianym okresie, podobnie jak rok wcześniej, była firma Danone Polska z wydatkami w wysokości 84,1 mln zł. Na pozycję wicelidera awansował Hochland Polska, który z wydatkami na poziomie 67,5 mln zł pokonał ubiegłorocznego wicelidera – firmę Zott Polska. Najmocniej reklamowaną marką produktów mleczarskich od stycznia do października br. było Danone - na jego reklamę wydano 84,1 mln zł. Drugim po tym względem brandem był Zott z wydatkami w wysokości 58,7 mln zł.
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.