Kampanie i Promocje

Mały Wielki Sklep - Rusza kampania reklamowa sieci Żabka

Piątek, 11 grudnia 2015
3 grudnia ruszyła kampania reklamowa sieci Żabka z nowym hasłem „Mały Wielki Sklep”.
„Celem nowych reklam jest pokazanie w pozytywny i aspirujący sposób tego, co wyróżnia naszą sieć na tle sieci wielkopowierzchniowych i stanowi naszą największą przewagę rynkową – bezpośrednie relacje ajentów i sprzedawców z klientami. Relacje, które pozwalają na to, by każdy mały sklep Żabki prezentował się naszym klientom jako wielki, w pełni zaspakajający ich codzienne potrzeby” – mówi Maciej Mitoraj, Dyrektor Marketingu i Rozwoju w spółce Żabka Polska.

Reklamy telewizyjne znacząco odbiegają od dotychczasowej komunikacji sieci, wyróżniają się dużą dozą humoru, przedstawiając różne sytuacje z „życia sklepu”, często zabawne i nieoczywiste.

Nowe reklamy są początkiem przygotowanej kampanii, którą dział marketingu będzie wdrażał w ramach wsparcia sprzedaży i budowy spójnego wizerunku sieci.

„Zależało nam na stworzeniu pojemnej formuły platformy komunikacyjnej, która pozwoli nam, jako liderowi segmentu convenience, w sposób elastyczny dopasować komunikaty do aktualnych okazji i potrzeb naszych klientów. Jesteśmy formatem, który jest najbliżej nabywcy, i tę bliskość chcemy akcentować zarówno w kreacji jak i doborze mediów” – dodaje Maciej Mitoraj.

W ramach akcji reklamowej zaplanowano spoty w tv, radiu, reklamy w sieci Multikino oraz działania w Intrenecie. Start kampanii telewizyjnej przewidziano na 3 grudnia. Reklamy będzie można zobaczyć m.in. w telewizji TVN, Polsat, TVP, AXN, Discovery, National Geographic, 4funTV, Puls, nSport, Ale Kino, Canal +, Animal Planet, Mini Mini, Nickelodeon, Disney Chanel i wielu innych. Reklamy pojawią się również w sieci Multikino (od 4 grudnia). Kampania radiowa ruszy 9 grudnia. Spoty pojawiają się m. in. w RockRadio, Radio Eska, Radio Złote Przeboje, Radio ZET, TOK.fm. Przewidziano także działania w Internecie.

Nad egzekucją nowego pozycjonowania marki Żabka pracuje agencja PZL. Oprócz wsparcia przy tworzeniu strategii komunikacji, PZL odpowiada za kreację wszystkich reklam a reżyserem spotów TV jest Iwo Zaniewski. Za zakup mediów odpowiada Zenith Optimedia, zaś za działania PR agencja Q&A Communications.

Pierwsze reklamy można obejrzeć pod linkiem:
Bombonierka: https://youtu.be/YEVEc3ls-gE
Uprzejmość: https://youtu.be/vQjHxQo6Xwg



źródło: zabkapolska.pl

tagi: Żabka , kampania reklamowa , Mały Wielki Sklep ,