Stokrotka Sp. z o.o. w dniu 7 grudnia 2015 zawarła umowę ze spółką KOMBI-2 Sp. z o.o. w Żorach prowadzącą sieć sklepów pod nazwą MIX. Przedmiotem zawartej umowy jest przejęcie przez sieć Stokrotka 9 lokalizacji sieci MIX znajdujących się w miastach takich jak Żory, Jastrzębie Zdrój, Pszczyna, Knurów i Czeladź. Średnia wielkość przejmowanych sklepów wynosi około 350 mkw. Wszystkie z nich to lokalizacje o charakterze osiedlowym doskonale wpisujące się w aktualną strategię rozwoju spółki Stokrotka. Proces włączania sklepów do sieci Stokrotka rozpocznie się w drugiej połowie stycznia 2016 roku.
Podpisana umowa jest wynikiem prowadzonych przez Stokrotkę działań rozwojowych ukierunkowanych oprócz rozwoju organicznego, na nabywanie od innych przedsiębiorców funkcjonujących już na rynku lokalizacji. Jest to druga taka transakcja przeprowadzona w bieżącym roku. W ramach pierwszej z nich Stokrotka włączyła do swojej sieci 19 lokalizacji przejętych od spółek FRAC.
W związku z rosnącym zainteresowaniem przedstawicieli polskiego handlu taką formułą wychodzenia z rynku detalicznego, spółka Stokrotka będzie aktywna w obszarze przejmowania lokalizacji, jak i nabywania mniejszych podmiotów detalicznych, co powinno przełożyć się na jeszcze większą ilość nowych Stokrotek.
Obserwowane w bieżącym okresie tempo rozwoju jest rekordowym w historii sieci. Aktualnie Stokrotka ma już 321 sklepów, z czego 71 zostało otworzonych od początku 2015 roku. Znacznemu przyspieszeniu uległo również tempo rozwoju sklepów w formacie franczyzowym.
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.