Sukces marki SOKOŁÓW w rankingu najcenniejszych polskich marek
Poniedziałek, 07 grudnia 2015
SOKOŁÓW po raz kolejny znalazł się wśród najlepszych polskich marek konsumenckich. Doroczny Ranking Najcenniejszych Polskich Marek dziennika Rzeczpospolita, ogłoszony 1 grudnia 2015 r. potwierdził pozycję najcenniejszej i najsilniejszej marki w branży mięsnej, którą SOKOŁÓW zajmuje od lat.
Ranking Polskich Marek jest prowadzony przez dziennik Rzeczpospolita już od 12 lat. Oceniana w nim jest pozycja 330 polskich znaków towarowych. Marka SOKOŁÓW w tegorocznej edycji zajmuje 13. miejsce w klasyfikacji ogólnej pod względem szacowanej wartości i 6. w kategorii mocy, czyli siły, z jaką marka oddziałuje na konsumentów. Siła marki jest określana na podstawie porównania marki z markami konkurencyjnymi.
Wycena marek w rankingu jest zgodna z regułami przyjętymi przez globalne firmy doradcze, a jej podstawą jest wielkość przychodów. Ranking mocy to kategoria oparta na badaniach konsumenckich. Oceniana w nim jest pozycja rynkowa marki, zachowania konsumentów wobec marki, postrzeganie marki oraz rodzaj rynku, na którym działa.
Silna pozycja marki w tej kategorii jest między innymi efektem bardzo wysokiej oceny jakości produktów marki SOKOŁÓW w opinii konsumentów (11 miejsce w rankingu ogólnym, 1 miejsce w branży mięsnej) oraz wysokiej świadomości marki (14 miejsce w rankingu ogólnym, 1 miejsce w branży mięsnej).
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.