Kampanie i Promocje

Maryla Rodowicz wybrała Gellwe. Nowa ambasadorka Marki.

Poniedziałek, 07 grudnia 2015
W październiku 2015 roku Maryla Rodowicz - niekwestionowana królowa polskiej sceny muzycznej została ambasadorką najpopularniejszej polskiej marki produktów deserowych i ciast - Gellwe, która podobnie jak Artystka nieustannie od ponad 30 lat podbija serca Polek i Polaków.
Umowa z królową polskiej estrady podpisana została na dwa lata. W ramach współpracy wizerunek ambasadorki znalazł się na opakowaniach produktów marki Gellwe, a sama szata graficzna produktów została unowocześniona, jednocześnie zachowując swój oryginalny charakter. Dzięki temu opakowania zyskały zupełnie nową jakość i mocny impact na półce. Kampanii wizerunkowej z udziałem piosenkarki towarzyszyć będzie intensywne wsparcie marketingowe w mediach i dedykowane materiały POS w punktach sprzedaży.
 
Marka Gellwe od zawsze była bliska mojemu sercu. Bardzo często korzystam nie tylko z gotowych Mieszanek do ciast, ale również z dodatków i deserów dostępnych w ofercie Gellwe. Szczególnie cenię  tą polską markę za jej tradycje i ogromną wygodę w przygotowywaniu produktów. Zajmuje mi to zaledwie chwile! Wybieram  Gellwe, ponieważ mogę być pewna wysokiej jakości produktów i ich wyjątkowego o smaku – zaznacza Maryla Rodowicz.
 
 
Dnia 25 listopada 2015 roku odbyła się konferencja prasowa marki Gellwe, na której oficjalnie przedstawiona została nowa Ambasadorka Marki.
 
Konferencja była wielkim sukcesem wizerunkowym rozpoczynającej się nowej kampanii marki Gellwe. Licznie zgromadzeni dziennikarze pism i portali gospodarczych, biznesowych, a także lifestylowych bardzo chwalili sobie to wydarzenie.
 
Zaproszeni goście mogli usłyszeć Marylę Rodowicz śpiewającą na żywo piosenkę o Wadowickich Kremówkach, przygotowaną przed laty specjalnie dla Papieża Jana Pawła II, a także wziąć udział w warsztatach kulinarnych prowadzonych przez znanego cukiernika Marcina Paździora.


źródło: foodcare.pl


tagi: Foodcare , Gellwe , Maryla Rodowicz , ambasadorka marki ,