Z rynku FMCG

Zagrodowy z Podlasia najcenniejszą polską marką według Rzeczpospolitej

Piątek, 04 grudnia 2015
Marka Zagrodowy zwyciężyła w Konkursie „Młoda Marka Sukcesu” organizowanym przez dziennik Rzeczpospolita. Opiniotwórczy tytuł już po raz piąty nagrodził ambitne i dynamicznie rozwijające się przedsiębiorstwa, które w mijającym roku z sukcesem zaznaczyły swoją obecność na rynku. Decyzją jury to właśnie marka Zagrodowy ze swoim topowym produktem, jakim jest Kurczak Zagrodowy z Podlasia znalazła się na najwyższym stopniu podium.
Na pierwszym miejscu jest jakość

Kurczak Zagrodowy z Podlasia to produkt, który jest coraz bardziej rozpoznawany na polskim rynku. Z miesiąca na miesiąc sięga po niego coraz większa liczba konsumentów, którzy poszukują wyraźniej odmiany i produktów, które spełniają ich wysokie wymagania. Stawiają oni przede wszystkim, na jakość mięsa, jego pochodzenie i walory smakowe. Wybierając Kurczaka Zagrodowego mają pewność, że otrzymują produkt najwyższej jakości.

O sukcesie decydują szczegóły

Marka Zagrodowy przekonuje do swoich produktów dbałością o detale. Drób chowany jest wyłącznie w niewielkich, rodzinnych gospodarstwach w ekologicznym regionie Podlasia. Chów Zagrodowego trwa o połowę dłużej niż zwykłych kurcząt, bo aż 56 dni. Przez cały ten czas żywiony jest wysokowartościową, naturalną karmą roślinną bez GMO. Są to głównie zboża i słonecznik, zapewniające wszystkie witaminy i mikroelementy potrzebne do prawidłowego rozwoju. Nigdy niepodawane mu są żadne antybiotyki, co sprawia, że jest to produkt w 100% naturalny. Wszystkie te elementy mają swoje przełożenie na jakość mięsa Kurczaka Zagrodowego, które charakteryzuje się kruchością, delikatnością i wyjątkowym smakiem.

Zwycięzca może być tylko jeden

Wyłonienie laureata konkursu „Młoda Marka Sukcesu” to zadanie, które spoczywa na Radzie Polskich Marek. Wśród najważniejszych kryteriów wymienić należy innowacyjność, dynamikę wzrostu i rozwoju, efektywność i kondycję finansową. Radę tworzą szefowie firm-właścicieli rozpoznawalnych i cenionych rodzimych znaków towarowych. Wybór marki Zagrodowy dokonany był w drodze głosowania. Jest to nie tylko ogromne wyróżnienie, lecz także przepustka do dalszego rozwoju firmy. Nagrodą główną jest bowiem kampania reklamowa o wartości 400 tys. złotych.

Dla firmy Sedar S.A. - właściciela marki Zagrodowy, prestiżowa nagroda jest zapowiedzią pełnego wyzwań 2016 roku. Trendy rynkowe wskazują bowiem na silny zwrot konsumentów w kierunku zdrowego, świadomego żywienia. Pewne jest, że produkty marki Zagrodowy doskonale się w nie wpisują.



tagi: Kurczak Zagrodowy z Podlasia , Młoda Marka Sukcesu , Rzeczpospolita ,