Kampanie i Promocje

Reklama „Kieleckiego” w nowej odsłonie

Środa, 02 grudnia 2015
„W kuchni lubię łączyć oryginalne składniki, jednak gdy do swoich potraw dodaję majonez, zawsze - jak moja mama, sięgam po Kielecki.” - tymi słowami rozpoczyna się nowy spot telewizyjny WSP Społem. Materiał ma zwrócić uwagę konsumentów na wysoką jakość znanego od pokoleń wyrobu oraz przypomnieć, że idealnie sprawdzi się on w roli dodatku zarówno na co dzień, jak i od święta.
Kampania rozpoczeła już 1 grudnia br. 15 sekundowe spoty reklamowe emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w Internecie. Zaplanowano także działania uzupełniające m.in. promocję w magazynach branżowych, kobiecych, lifestylowych oraz konkurs na Facebooku.

Całość dopełni komunikacja PR, materiały POS oraz promocja konsumencka (Majonez Kielecki 700 plus 150ml GRATIS).

WSP Społem za pośrednictwem powyższych działań chce wesprzeć i zdynamizować sprzedaż Majonezu Kieleckiego w gorącym okresie, a także pokazać, że tradycyjne przyprawy, takie jak majonez,
z powodzeniem mogą być wykorzystywane w niekonwencjonalnych przepisach.

Kreacja - Optima Marketing Group Sp. z o.o.
Produkcja -  PAPAYA FILMS Sp. z o.o
Działania PR – Best Brand PR


tagi: WSP Społem , spot telewizyjny , Majonez Kielecki ,