MAKRO Cash & Carry Polska, specjalizujące się w sprzedaży hurtowej adresowanej do niezależnych polskich przedsiębiorców i sieć hipermarketów Auchan Polska połączyły siły, aby chronić potencjał zakupowy swoich klientów profesjonalnych i konsumentów.
MAKRO Cash & Carry Polska i AUCHAN Polska ogłosiły dzisiaj podpisanie umowy dotyczącej współpracy zakupowej. Zgodnie z zapisami w umowie MAKRO Cash & Carry Polska deleguje Auchan Polska przeprowadzenie negocjacji z dostawcami w 2016 roku, co dotyczy wybranych produktów i dostawców, głównie międzynarodowych korporacji.
Współpraca ta oparta na uzupełniających się działalnościach biznesowych ma na celu zapewnienie konkurencyjność profesjonalnych klientów MAKRO oraz zwiększenie potencjału zakupowego konsumentów będących klientami sieci Auchan.
Każda ze stron podpisujących umowę pozostaje w pełni odpowiedzialna za swoją strategię handlową, w tym politykę cenową, ofertę produktową i marketingową.
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.