La Lorraine Polska 14 października oficjalnie otworzyła nowy, w pełni zautomatyzowany magazyn mroźnię wysokiego składowania w Nowym Dworze Mazowieckim. Uroczystość zaszczycił Król Belgów Filip I. Obecni byli też Guido Vanherpe, Prezes La Lorraine Bakery Group, Jacek Kowalski, Burmistrz Nowego Dworu Mazowieckiego, Artur Starek, Dyrektor Generalny w La Lorraine Polska, zaproszeni goście oraz przedstawiciele mediów, w tym redakcja miesięcznika Hurt&Detal.
La Lorraine Polska zajmuje się produkcją piekarniczą. W swojej ofercie ma pieczywo pakowane oraz różnorodne wyroby piekarnicze i cukiernicze, częściowo bądź całkowicie wypieczone, głęboko mrożone do wypieku w punkcie sprzedaży. Nowoczesny magazyn pozwoli firmie podwoić jego wydajność magazynową. Jest to niezbędne, gdyż w ciągu trzech lat firma planuje zwiększyć o 50% swoje moce produkcyjne w zakładzie w Nowym Dworze Mazowieckim. Obecnie La Lorraine Polska generuje obroty w wysokości 75 mln euro i zatrudnia blisko 600 osób. Nowy magazyn to 41-metrowa konstrukcja zbudowana w technologii silosu o wewnętrznym układzie półek. Może on pomieścić nawet 16 tys. palet, ładowanych i składowanych w sposób całkowicie automatyczny, za pomocą specjalnych dźwigów. Podczas normalnego działania mroźni, na jej terenie nie mogą przebywać ludzie, dlatego można obniżyć poziom tlenu o 15%. To natomiast zmniejsza ryzyko pożaru do minimum. Innowacyjna koncepcja budowy magazynu umożliwia znaczne oszczędności energii, co ma pozytywny wpływ na środowisko naturalne.
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.