W naszej działalności PR bardzo ważne jest połączenie profesjonalizmu i konsekwencji z kreatywnym myśleniem i dużą elastycznością. Do przetargu zaprosiliśmy tylko największe agencje PR w Polsce. Wszystkie rozpatrywane przez nas agencje reprezentowały bardzo wysoki poziom merytoryczny, ale wybraliśmy Pegasusa ze względu na podejście i zespół ludzi, który agencja starannie dobrała do charakteru Drogerii Natura i specyficznej współpracy z nami - mówi Katarzyna Jankowska, Communication Manager Drogerii Natura.
Drogerie Natura jest jednym z liderów wśród sieci drogeryjnych i aktualnie posiada ponad 200 sklepów. Jednostki sieci można znaleźć zarówno w centrach handlowych i galeriach większych miast jak i w ciągach handlowych mniejszych miejscowości.
W branży kosmetycznej Pegasus Group w posiada kilkuletnie doświadczenie, zarówno od strony public relations, reklamowej, jak i programów lojalnościowych. Pierwszym kosmetycznym klientem Pegasusa był Dax Cosmetics (2000-2003), następnie wśród kampanii realizowanych dla tej branży znaleźli się m.in. Scholl (2004-2005), Sauber (2004), Koenzym Q10 Vita Care (2004), Joanna (2006-2007), Unia ZFA - marki To i Acnosan (2007) oraz Interfragrans (2008).
tagi: Drogeria Natura ,
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje –...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...