Z rynku FMCG

"Proste Historie" - nowa marka konsumencka w portfolio GK Iglotex

Poniedziałek, 09 listopada 2015
Grupa Kapitałowa Iglotex wprowadziła na rynek nową markę konsumencką - "Proste Historie", która swoim zasięgiem obejmuje kategorie mrożonych warzyw i owoców, mącznych i ziemniaczanych wyrobów kulinarnych oraz frytek.
Marka "Proste Historie" mówi o domu, w którym pachnie dobrym jedzeniem. Namawia konsumentów do wspólnego celebrowania przyjemności i wspólnych posiłków. To naturalność, świeżość, proste produkty, to możliwość stworzenia własnego dania ze zdrowych składników, to komplementarne menu obiadowe: zupa, danie główne i deser.

Więcej informacji na oficjalnej stronie internetowej marki: www.prostehistorie.com.pl



Fot: iglotex.pl
źródło: iglotex.pl






tagi: GK Iglotex , Proste Historie , nowa marka konsumencka ,