ARCTIC+ finalistą Global Bottled Water Awards 2015
Poniedziałek, 02 listopada 2015
Ogłoszenie wyników konkursu jest punktem kulminacyjnym corocznej konferencji Global Bottled Water Congress, której tegoroczna 12. edycja odbyła się w dniach 20-22 października w Lizbonie.
- Cieszymy się, że nasza linia wód funkcjonalnych ARCTIC+ będąca na rynku zaledwie od czterech miesięcy, zyskała uznanie Jury aż w dwóch kategoriach - mówi Karol Krekora, Brand Manager Marki Arctic. - Werdykt ten jest kolejnym dowodem na to, że napoje z kraju nad Wisłą mogą śmiało konkurować ze światową czołówką, co bez wątpienia dobrze nastraja nas na przyszłość - dodaje.
Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono ponad 100 produktów z 22 krajów, które zmierzyły się 11 kategoriach.
Konferencja Global Bottled Water Congress jest organizowana przez ZENITH International, czołową firmę konsultingową sektora wód i napojów na świecie oraz wydawcę portalu branżowego foodbev.com
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.