Z początkiem listopada wiodąca marka handlu hurtowego Selgros Cash&Carry zmienia logo. Nowy wizerunek jest wspólny dla wszystkich spółek Transgourmet Holding na terenie Europy.
Nowe, biało-czerwone logo Selgros Cash&Carry zyskało świeży i bardziej nowoczesny wygląd. Oficjalną premierę nowego logo firma planuje na 2 listopada tego roku. Oczekuje się, że wprowadzone zmiany przyczynią się do wzrostu znajomości i rozpoznawalność marki Selgros Cash&Carry, a także umocnią jej pozycję na polskim rynku FMCG. Nowe logo pojawi się również na kartach klienta. Jednak stare karty zachowają ważność. Dodatkowo firma wprowadzi karty klienta w wersji mini.
Celem rebrandingu sieci hali Selgros jest stworzenie najbardziej nowoczesnej marki cash&carry w Europie. Wkrótce zakończy się proces modernizacji hurtowni, którym objęte były wszystkie hale na terenie Polski.
Na początku października firma Selgros Sp. z o.o. zmieniła nazwę na Transgourmet Polska Sp. z o.o. Celem było podkreślenie przynależność spółki do dużej, europejskiej marki jaką jest grupa Transgourmet, specjalizująca się w dostarczaniu pełnego asortymentu spożywczego i przemysłowego sklepom i hurtowniom, sektorowi gastronomicznemu, hotelarskiemu i punktom zbiorowego żywienia. Marka Selgros Cash&Carry i należące do niej hurtownie pozostają wiodącą formą działalnością firmy w Polsce.
W celu umocnienie pozycji firmy na rynku oraz zapewnienie jej dalszego rozwoju w Polsce Selgros Cash&Carry rozpoczął się w 2011 roku remodeling swoich hal. Zainwestowano m.in. w przebudowy hurtowni, wzbogacenie asortymentu i rozwój usługi dowozu produktów do klientów HoReCa. Zakupy w odnowionych hurtowniach są prostsze i przyjemniejsze. Dodatkowo, modernizacja wiąże się każdorazowo z rozszerzeniem asortymentu – m.in. o świeże ryby i owoce morza, pieczywo z własnego odpieku oraz „rynek artykułów świeżych”. Proces modernizacji jest w toku. Już w połowie listopada zostanie otwarta zmodernizowana hurtowna w Radomiu, a przyszłym roku, kiedy zostaną odnowione hale Selgros Cash&Carry w Białymstoku i Gdańsku, procesu remodelingu zostanie zakończony.
Od połowy października działalność rozpoczął także drugi kanał dystrybucji Transgourmet Polska – foodservice, który jest skoncentrowany na obsłudze klientów sieciowych z działu HoReCa i zbiorowego żywienia. Z uruchomieniem nowego kanału foodservice wiąże się otwarcie magazynu w Ożarowie Mazowieckim pod Warszawą. Skąd pierwsze samochody dostawcze wyjechały do klientów 15 października. Transgourmet w kanale foodservice specjalizuje się w dowozach produktów spożywczych i przemysłowych m.in. do hoteli, gastronomii, firm cateringowych, klientów sieciowych HoReCa i zbiorowego żywienia. Polska firma poszerzając zakres usług chce uzupełnić lukę na rynku HoReCa.
Dzięki bogatemu zapleczu Transgourmet polska firma ma dostęp do produktów z własnych zakładów produkcyjnych, świeżych ryb oraz owoców i warzyw, tym samym zapewniając klientom bogatą ofertę oraz doskonałą jakość i świeżość produktów w bardzo atrakcyjnych cenach.
Marki handlowe Selgros Cash&Carry i Transgourmet należą do Transgourmet Polska Sp. z o.o. Firma zainwestowała do tej pory w Polsce ponad 1,2 mld zł. Obecnie Selgros posiada w Polsce szesnaście hurtowni samoobsługowych, zlokalizowanych w: Białymstoku, Bytomiu, Gdańsku, Gliwicach, Lublinie, Łodzi (2 hale), Katowicach, Krakowie, Poznaniu (gdzie mieści się także Centralne Biuro Firmy), Radomiu, Szczecinie, Warszawie (2 hale) i we Wrocławiu (także 2 hale) oraz magazyn obsługujący klientów Transgourmet. Docelowo władze spółki planują rozwinąć sieć hal cash&carry do 20. Aktualnie firma zatrudnia w Polsce około 4.000 pracowników.