Marka NIVEA dołączyła do grona partnerów strategicznych Forum Odpowiedzialnego Biznesu – organizacji zrzeszającej 48 firm, będących pionierami w realizacji projektów z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu.
Marka NIVEA, która już od 15 lat realizuje projekty CSR, właśnie dołączyła do grona partnerów strategicznych Forum Odpowiedzialnego Biznesu (FOB). Program skierowany jest do firm, które podzielają misję FOB, widząc potrzebę prowadzenia biznesu w sposób zrównoważony i odpowiedzialny oraz działając na rzecz popularyzacji tej idei w Polsce. Partnerzy Strategiczni Forum, to firmy dla których istotne jest prowadzenie działań z zakresu CSR – nie tylko na poziomie globalnych wytycznych i programów, ale również lokalnie. „Ogromne doświadczenie w zakresie CSR sprawia, że NIVEA jest dla nas niezwykle cennym partnerem. Cieszę się, że w roku, w którym sami obchodzimy 15-lecie dołącza do nas firma z tak ciekawym dorobkiem. Jestem przekonana, że daje to wiele możliwości współpracy i realizacji nowych projektów z myślą o rozwoju społecznej odpowiedzialności biznesu w Polsce” – mówi Marzena Strzelczak, dyrektorka generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
NIVEA odpowiedzialna społecznie
W ramach licznych projektów CSR, NIVEA co roku angażuje miliony Polaków. Jak przyznaje Katarzyna Milanovic, Prezes NIVEA Polska: „Ten obszar jest dla nas nie tylko ważnym elementem strategii biznesowej, ale przede wszystkim świadomością, że dzięki realizowanym projektom, NIVEA zmienia rzeczywistość na lepsze. Polacy od lat darzą nas ogromnym zaufaniem, a my działając społecznie wyrażamy swoją wdzięczność, starając się przy tym przynieść polskim rodzinom radość.” Przez ostatnie 15 lat marka NIVEA zrealizowała między innymi takie akcje jak: „100 placów zabaw na 100 lat NIVEA”, „Szkółki piłkarskie NIVEA”, czy „Bezpiecznie z NIVEA i WOPR”. W tym roku NIVEA ufundowała 40 Rodzinnych Miejsc Zabaw w całej Polsce. Tegoroczny projekt „Podwórko NIVEA” cieszył się ogromną popularnością wśród lokalnych społeczności. Do rywalizacji o retro-nowoczesne place zabaw przystąpiło ponad 1000 lokalizacji z całej Polski, a w internetowym głosowaniu oddanych zostało aż 18 milionów głosów! To pokazuje, że akcje takie, jak „Podwórko NIVEA” są niezwykle ważne. Jak przyznaje Paulina Florczak, Jr CSR Manager NIVEA – „Zaangażowanie społeczne jest istotnym obszarem naszej działalności, który nadal będziemy rozwijać. Kolejne akcje z pewnością kierowane będą również do rodzin, bo dla NIVEA podobnie, jak dla większości Polaków, to właśnie rodzina była, jest i będzie najważniejszą wartością”.