Advertisement

Z rynku FMCG

Drogerie Natura partnerem charytatywnej akcji „Reszta dla Serca”

Wtorek, 27 października 2015
Fundacja Faktu wraz z Mennicą Polską przygotowały akcję charytatywną „Reszta dla Serca”. W ramach kampanii, w wybranych punktach sprzedaży podczas robienia zakupów zamiast reszty będzie można poprosić o wybity specjalnie na tę okazję serdeczny dukat, którego równowartość pieniężna wyniesie 5 złotych. Drogerie Natura po raz kolejny zaangażowały się we wsparcie tego wyjątkowego charytatywnego wydarzenia, które organizowane jest dla najbardziej potrzebujących.
Serdeczne dukaty to oryginalny i wyjątkowy produkt, który łączy w sobie wartość numizmatyczną, kolekcjonerską i charytatywną. W tegorocznej edycji ich unikalne wzory zostały zaprojektowane przez artystów polskiej sceny muzycznej: Andrzeja Piasecznego, Monikę Kuszyńską, Annę Wyszkoni, Łukasza i Pawła Golców z zespołu Golec uOrkiestra. Nominały ich dukatów różnią się szatą graficzną w zależności od indywidualnej inwencji twórczej, na wszystkich widnieją także podpisy autora. Cztery projekty mają wspólny awers, który przedstawia logo akcji „Serce dla dzieci”.

Kampania „Reszta dla Serca” potrwa do 7 grudnia br. O dukat będzie można poprosić w wybranych sklepach partnerskich akcji, w tym we wszystkich Drogeriach Natura na terenie całego kraju. Dochód z ich sprzedaży zasili program charytatywny „Serce dla Dzieci” w ramach którego Fundacja Faktu niesie pomoc chorym pociechom i ich rodzinom. Akcję, podobnie jak w roku ubiegłym, zwieńczy koncert finałowy z udziałem gwiazd, który odbędzie się w grudniu 2015 roku.



tagi: Drogerie Natura , akcja charytatywna , Reszta dla Serca ,