Drogerie Natura partnerem charytatywnej akcji „Reszta dla Serca”
Wtorek, 27 października 2015
Fundacja Faktu wraz z Mennicą Polską przygotowały akcję charytatywną „Reszta dla Serca”. W ramach kampanii, w wybranych punktach sprzedaży podczas robienia zakupów zamiast reszty będzie można poprosić o wybity specjalnie na tę okazję serdeczny dukat, którego równowartość pieniężna wyniesie 5 złotych. Drogerie Natura po raz kolejny zaangażowały się we wsparcie tego wyjątkowego charytatywnego wydarzenia, które organizowane jest dla najbardziej potrzebujących.
Serdeczne dukaty to oryginalny i wyjątkowy produkt, który łączy w sobie wartość numizmatyczną, kolekcjonerską i charytatywną. W tegorocznej edycji ich unikalne wzory zostały zaprojektowane przez artystów polskiej sceny muzycznej: Andrzeja Piasecznego, Monikę Kuszyńską, Annę Wyszkoni, Łukasza i Pawła Golców z zespołu Golec uOrkiestra. Nominały ich dukatów różnią się szatą graficzną w zależności od indywidualnej inwencji twórczej, na wszystkich widnieją także podpisy autora. Cztery projekty mają wspólny awers, który przedstawia logo akcji „Serce dla dzieci”.
Kampania „Reszta dla Serca” potrwa do 7 grudnia br. O dukat będzie można poprosić w wybranych sklepach partnerskich akcji, w tym we wszystkich Drogeriach Natura na terenie całego kraju. Dochód z ich sprzedaży zasili program charytatywny „Serce dla Dzieci” w ramach którego Fundacja Faktu niesie pomoc chorym pociechom i ich rodzinom. Akcję, podobnie jak w roku ubiegłym, zwieńczy koncert finałowy z udziałem gwiazd, który odbędzie się w grudniu 2015 roku.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.