Pieczywo Schulstad wypiekane będzie w nowej piekarni
Wtorek, 27 października 2015
Lantmannen Unibake, jeden z największych producentów pieczywa, wybuduje główną piekarnię w Nowej Soli. Działy Powierzchni Magazynowych i Przemysłowych oraz Doradztwa Budowlanego firmy CBRE zostały zaangażowane w proces poszukiwania i zakupu terenu na potrzeby inwestycji oraz proces projektowania, uzyskiwania decyzji administracyjnych dla planowanej inwestycji oraz nadzoru realizacji obiektu.
Lantmannen Unibake w Polsce jest znany z pieczywa produkowanego pod marką Schulstad i jest obecny na krajowym rynku od początku lat 90. Obecnie produkcja odbywa się w dwóch piekarniach – w Poznaniu oraz Nieporęcie, gdzie działa łącznie 7 linii produkcyjnych. Powstająca w Nowej Soli piekarnia będzie głównym obiektem dostarczającym wyroby na potrzeby rynku polskiego oraz części państw Europy Zachodniej, Zatrudnienie w nowo powstającej inwestycji znajdzie około 100 osób, zdolności produkcyjne to około 200 ton pieczywa dziennie.
Michał Żelazek, Starszy Negocjator, Dział Powierzchni Magazynowych i Przemysłowych, CBRE komentuje: „Przeprowadzenie projektu budowy piekarni wymaga dużego doświadczenia oraz zapewnienia wsparcia merytorycznego oraz technicznego na każdym etapie projektu, a także zrozumienia wymagań. W procesie wsparcia Lantmannen kluczowe było spełnienie takich warunków jak: stopień przygotowania terenu inwestycyjnego, proaktywne podejście władz lokalnych mające na celu przyciągnięcie inwestycji do regionu oraz możliwość uzyskania pozwolenia na budowę piekarni w jak najkrótszym czasie. Gratulujemy Prezydentowi Nowej Soli – p. Wadimowi Tyszkiewiczowi – zwycięskiej rywalizacji z pozostałymi lokalizacjami. Dziękujemy jednocześnie za udaną współpracę wszystkim stronom zaangażowanym w proces ulokowania inwestycji w Nowej Soli, w tym Urzędowi Miejskiemu w Nowej Soli, Centrum Obsługi Inwestorów i Eksporterów działającym w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego, Starostwu Powiatowemu w Nowej Soli. Decyzja o wybudowaniu piekarni w Nowej Soli to potwierdzenie rosnącego potencjału województwa lubuskiego, inwestycja będzie również miała wpływ na wzrost zatrudnienia w regionie.”
Jonathan Steer, Starszy Dyrektor Działu Doradztwa Technicznego. CBRE, dodaje: „Główną ideą firmy Lantmannen jest „From field to fork” czyli szczególna dbałość o jakość na każdym etapie produkcji, tak by produkt końcowy spełniał wszystkie wymagania klientów. Ta idea zgodna jest z działalnością firmy CBRE, dla której dostarczanie korzyści na każdym etapie współpracy jest podstawą budowania relacji z klientami. W przypadku współpracy z firmą Lantmannen byliśmy zaangażowani na każdym etapie projektu – od poszukiwania idealnej lokalizacji, doradztwa w wyborze gruntu po przez proces projektowania po opiekę techniczną projektu. Współpraca ta zaowocowała nie tylko nowym projektem dla klienta ale projektem który w skali regionu przyczynia się do jego rozwoju.”
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.