Nowości

Lifting etykiet Staropolanki

Wtorek, 26 sierpnia 2008
Staropolanka się zmienia. Obecnie wprowadzona została całkowicie nowa linia etykiet naturalnych wód mineralnych, źródlanych oraz napojów smakowych.

Nowe, proste, bardziej wyraziste logo, uproszczona grafika oraz dodatkowe zdecydowane elementy kolorystyczne na etykiecie sprawiły, że stała się ona dynamiczna oraz bardziej przejrzysta. Zastosowane kolory i ich kompozycje podkreślają naturalność produktu. Jednocześnie wychodząc naprzeciw oczekiwaniom dotychczasowych wiernych konsumentów,  zachowany został przekaz komunikujący o wysokiej jakości produktu. Wzmocniony został przekaz wskazujący na pochodzenie naturalnej wody mineralnej Staropolanka z uzdrowiska w Polanicy-Zdroju, oraz na dobroczynny wpływ produktu na zdrowie i kondycję konsumentów.

 

Na etykietach napojów smakowych (Staropolanka o smaku cytryny, truskawki oraz jabłka) pojawiły się elementy, które maja wyraźnie zakomunikować orzeźwiające właściwości produktu.

 

Wprowadzone zmiany zwiększają atrakcyjność produktu i jego zauważalność na półce. Odświeżony i spójny wizerunek Staropolanki pasuje do aktualnych wymagań rynku.

tagi: Staropolanka ,