Nowe, proste, bardziej wyraziste logo, uproszczona grafika oraz dodatkowe zdecydowane elementy kolorystyczne na etykiecie sprawiły, że stała się ona dynamiczna oraz bardziej przejrzysta. Zastosowane kolory i ich kompozycje podkreślają naturalność produktu. Jednocześnie wychodząc naprzeciw oczekiwaniom dotychczasowych wiernych konsumentów, zachowany został przekaz komunikujący o wysokiej jakości produktu. Wzmocniony został przekaz wskazujący na pochodzenie naturalnej wody mineralnej Staropolanka z uzdrowiska w Polanicy-Zdroju, oraz na dobroczynny wpływ produktu na zdrowie i kondycję konsumentów.
Na etykietach napojów smakowych (Staropolanka o smaku cytryny, truskawki oraz jabłka) pojawiły się elementy, które maja wyraźnie zakomunikować orzeźwiające właściwości produktu.
Wprowadzone zmiany zwiększają atrakcyjność produktu i jego zauważalność na półce. Odświeżony i spójny wizerunek Staropolanki pasuje do aktualnych wymagań rynku.
tagi: Staropolanka ,
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...