Nowe, proste, bardziej wyraziste logo, uproszczona grafika oraz dodatkowe zdecydowane elementy kolorystyczne na etykiecie sprawiły, że stała się ona dynamiczna oraz bardziej przejrzysta. Zastosowane kolory i ich kompozycje podkreślają naturalność produktu. Jednocześnie wychodząc naprzeciw oczekiwaniom dotychczasowych wiernych konsumentów, zachowany został przekaz komunikujący o wysokiej jakości produktu. Wzmocniony został przekaz wskazujący na pochodzenie naturalnej wody mineralnej Staropolanka z uzdrowiska w Polanicy-Zdroju, oraz na dobroczynny wpływ produktu na zdrowie i kondycję konsumentów.
Na etykietach napojów smakowych (Staropolanka o smaku cytryny, truskawki oraz jabłka) pojawiły się elementy, które maja wyraźnie zakomunikować orzeźwiające właściwości produktu.
Wprowadzone zmiany zwiększają atrakcyjność produktu i jego zauważalność na półce. Odświeżony i spójny wizerunek Staropolanki pasuje do aktualnych wymagań rynku.
tagi: Staropolanka ,
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Lidl jako pierwsza sieć handlowa zamontowała butelkomaty we...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....