Firma in-Store Media ma wyłączność na prowadzenie kampanii in-store we wszystkich 192 sklepach sieci Kaufland.
W ramach zawartej umowy, in-Store Media jest jedyną agencją reprezentującą sieć Kaufland w organizacji, obsłudze i sprzedaży kampanii in-store na 5 nośnikach reklamowych. Są to door media - nośniki eksponowane przed wejściem do sklepu, hall media - na bramkach przykasowych, cart media - na wózkach zakupowych oraz stopper media i floor media – dwa nośniki znajdujące się w strefie półek.
Firmy Kaufland i in-Store Media rozpoczęły współpracę ponad 2 lata temu.W 2014 roku postanowiły rozszerzyć współpracę o nowe nośniki reklamowe – citylighty. Były to pierwsze nośniki, na których in-Store Media zdobyła wyłączność na prowadzenie kampanii.
Współpraca między firmami przyniesie korzyści zarówno dla sieci, jak i dla reklamodawców – mamy większą kontrolę nad komunikacją marek w sieci Kaufland – mówi Tomasz Małecki, Dyrektor Generalny in-Store Media Polska – I co ważne, jesteśmy w stanie zagwarantować wyłączność w kategorii dla marek na danym nośniku, co zwiększa efektywność działań reklamowych i wpływa na wyniki sprzedażowe – podkreśla Małecki.
In-Store Media oferuje wsparcie markom oraz sieciom handlowym w doskonaleniu procesu zakupowego ich klientów. Usługi agencji obejmują wszystkie etapy tworzenia i prowadzenia kampanii reklamowej w miejscu sprzedaży, od doradztwa w zakresie strategii komunikacji, przez tworzenie kreacji i przygotowanie materiałów, po zarządzanie kampanią oraz analizę jej wyników.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.