Wiadomości

in-Store Media na wyłączność w sieci Kaufland

Czwartek, 22 października 2015
Firma in-Store Media ma wyłączność na prowadzenie kampanii in-store we wszystkich 192 sklepach sieci Kaufland.
W ramach zawartej umowy, in-Store Media jest jedyną agencją reprezentującą sieć Kaufland w organizacji, obsłudze i sprzedaży kampanii in-store na 5 nośnikach reklamowych. Są to door media - nośniki eksponowane przed wejściem do sklepu, hall media - na bramkach przykasowych, cart media - na wózkach zakupowych oraz stopper media i floor media – dwa nośniki znajdujące się w strefie półek.

Firmy Kaufland i in-Store Media rozpoczęły współpracę ponad 2 lata temu.W 2014 roku postanowiły rozszerzyć współpracę o nowe nośniki reklamowe – citylighty. Były to pierwsze nośniki, na których in-Store Media zdobyła wyłączność na prowadzenie kampanii.

Współpraca między firmami przyniesie korzyści zarówno dla sieci, jak i dla reklamodawców – mamy większą kontrolę nad komunikacją marek w sieci Kaufland  – mówi Tomasz Małecki, Dyrektor Generalny in-Store Media Polska – I co ważne, jesteśmy w stanie zagwarantować wyłączność w kategorii dla marek na danym nośniku, co zwiększa efektywność działań reklamowych i wpływa na wyniki sprzedażowe – podkreśla Małecki.

In-Store Media oferuje wsparcie markom oraz sieciom handlowym w doskonaleniu procesu zakupowego ich klientów. Usługi agencji obejmują wszystkie etapy tworzenia i prowadzenia kampanii reklamowej w miejscu sprzedaży, od doradztwa w zakresie strategii komunikacji, przez tworzenie kreacji i przygotowanie materiałów, po zarządzanie kampanią oraz analizę jej wyników.



tagi: in-Store Media , Kaufland , reklama , agencja ,