Wiadomości

Almette ze Złotym Godłem Programu Najwyższa Jakość Quality International 2015!

Środa, 14 października 2015
Kapituła Programu Najwyższa Jakość Quality International 2015 jednogłośną decyzją przyznała firmie Hochland Polska tytuł Laureata oraz Złote Godło w kategorii QI Produkt – za najwyższej Jakości Puszysty serek Almette Fruit.
Kapituła Programu bardzo wysoko oceniła i nagrodziła działania związane z wdrażaniem, a także promowaniem idei Jakości we wszystkich aspektach działalności Hochland Polska. Program odbywa się pod patronatem Ministerstwa Gospodarki, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości i Klubu Polskie Forum ISO 9000.

To projekt, którego celem jest promowanie w firmach i instytucjach, działających na terytorium RP, skutecznych metod zarządzania jakością. Drugim celem jest wskazanie i promocja tych firm i instytucji, które reprezentują najwyższe standardy, gwarantujące klientom i konsumentom otrzymanie produktu lub usługi na najwyższym poziomie. Laureaci są wyłaniani w trzech kategoriach: QI product - produkt najwyższej jakości, QI services - usługi najwyższej jakości, QI order - zarządzanie najwyższej jakości.

Programu Najwyższa Jakość Quality International to największy konkurs jakościowy w Polsce, aktywizujący firmy wokół idei zarządzania jakością. Nad programem swoje patronaty objęły Instytucje, które gwarantują bezstronność (nie związanych z żadnym podmiotem gospodarczym), a Kapituła złożona jest z niezależnych ekspertów, gwarantująca obiektywność ocen. Uzyskanie tytułu Laureata oraz Złote Godło  w kategorii  QI Produkt to rozpoznawalny znak, kierujący czytelny przekaz do klientów i kontrahentów, to także obecność w Klubie Liderów Jakości, spotykających się na corocznej konferencji oraz Gali Najwyższej Jakości.

„Jakość i innowacje stanowią dla firmy Hochland Polska warunek konieczny utrzymania pozycji lidera na półce sklepowej i w umysłach konsumentów. Marki i oferowane przez Hochland produkty muszą  najtrafniej odpowiadać na wszystkie serowe potrzeby. W modelu biznesowym Hochland najważniejszy jest konsument. Na każdym etapie - kreacji, produkcji, dostarczenia do sklepu – Hochland dąży do perfekcji. Najcenniejsze, z punktu widzenia budowania pozycji marek, są innowacje kreujące nowe okazje i zwyczaje konsumenckie, jak chociażby Almette Fruit. Hochand Polska stawia na ciągłe udoskonalanie swojej oferty poprzez odpowiedni dobór smaków, a nowe kategorie, to strategiczny sposób na rozwój biznesu i całego rynku sera.” – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager Hochland Polska.

Hochland Polska Spółka z o.o., jeden z liderów rynku serów, należy do Grupy Hochland, której centrala - spółka Hochland SE, mieści się w Heimenkirch w Niemczech. Grupa Hochland zatrudnia około 4200 pracowników w kilku państwach, osiąga łączny obrót na poziomie ponad 1 mld Euro rocznie. Do portfela marek dostępnych w Polsce należą najpopularniejsze sery - m.in. Hochland, Almette, Valbon czy Piato.


tagi: Jacek Wyrzykiewicz , Hochland Polska , Almette , Złote Godło Programu Najwyższa Jakość , Quality International 2015 ,