Studia Podyplomowe na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu we współpracy z Grupą Muszkieterów
Środa, 07 października 2015
Jak rozmieścić produkty w sklepie, by częściej sięgali po nie klienci? Dlaczego zapach wpływa na sprzedaż? Jaka forma reklamy jest najskuteczniejsza? Tego wszystkiego (i znacznie więcej) dowiesz się na Studiach Podyplomowych „Zarządzanie sieciami handlowymi”, które startują na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu już w październiku.
Studia Podyplomowe „Zarządzanie sieciami handlowymi” zostały zaprojektowane tak, by zapewnić słuchaczom jak najlepsze przygotowanie do pełnienia odpowiedzialnych stanowisk zarówno w pojedynczych punktach sprzedaży, jak i w centralnych strukturach sieci handlowych. Wykładowcy Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu dostarczą najnowszej wiedzy teoretycznej. Eksperci Grupy Muszkieterów podzielą się natomiast swoimi doświadczeniami, prowadząc liczne laboratoria i case studies.
– Dzięki bliskiej współpracy Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu z Grupą Muszkieterów powstały optymalne dla słuchaczy warunki do zdobycia dogłębnej wiedzy na temat zarządzania sieciami handlowymi – mówi dr Bartłomiej Pierański, koordynator studiów podyplomowych „Zarządzanie sieciami handlowymi” na UEP. – To szansa dla przyszłych i obecnych managerów obiektów handlowych, na doskonalenie zawodowe w najlepiej rozwijającej się obecnie gałęzi gospodarki w Polsce – dodaje Eliza Orepiuk-Szymura, Kierownik Dyrekcji Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów. – Zachęcamy wszystkich do zapisów!
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.