Z rynku FMCG

Studia Podyplomowe na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu we współpracy z Grupą Muszkieterów

Środa, 07 października 2015
Jak rozmieścić produkty w sklepie, by częściej sięgali po nie klienci? Dlaczego zapach wpływa na sprzedaż? Jaka forma reklamy jest najskuteczniejsza? Tego wszystkiego (i znacznie więcej) dowiesz się na Studiach Podyplomowych „Zarządzanie sieciami handlowymi”, które startują na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu już w październiku.
Studia Podyplomowe „Zarządzanie sieciami handlowymi” zostały zaprojektowane tak, by zapewnić słuchaczom jak najlepsze przygotowanie do pełnienia odpowiedzialnych stanowisk zarówno w pojedynczych punktach sprzedaży, jak i w centralnych strukturach sieci handlowych. Wykładowcy Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu dostarczą najnowszej wiedzy teoretycznej. Eksperci Grupy Muszkieterów podzielą się natomiast swoimi doświadczeniami, prowadząc  liczne laboratoria i case studies.

Dzięki bliskiej współpracy Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu z Grupą Muszkieterów powstały optymalne dla słuchaczy warunki do zdobycia dogłębnej wiedzy na temat zarządzania sieciami handlowymi – mówi dr Bartłomiej Pierański, koordynator studiów podyplomowych „Zarządzanie sieciami handlowymi” na UEP. – To szansa dla przyszłych i obecnych managerów obiektów handlowych, na doskonalenie zawodowe w najlepiej rozwijającej się obecnie gałęzi gospodarki w Polsce  – dodaje Eliza Orepiuk-Szymura, Kierownik Dyrekcji Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów. – Zachęcamy wszystkich do zapisów!


źródło: muszkieterowie.pl


tagi: Grupa Muszkieterów , Studia Podyplomowe , Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu , Zarządzanie sieciami handlowymi ,