Z rynku FMCG

Lody Bonano podsumowują bardzo udany sezon

Wtorek, 06 października 2015
Rekordowa liczba lodziarni, prestiżowe nagrody, nowe możliwości dla franczyzobiorców oraz kolejne produkty w ofercie. Największa franczyzowa sieć lodziarni w Polsce podsumowała udany sezon.
W zakończonym właśnie sezonie lodowym na terenie całego kraju pod szyldem Lody Bonano działało aż 220 lodziarni. To rekordowa liczba punktów gastronomicznych tej sieci. W ten sposób marka umocniła zarazem swoją pozycję lidera wśród lodziarni działających w systemie franczyzowym. A dodać jeszcze należy, że w tym roku powstał kolejny jej punkt za granicą - po Chorwacji Lody Bonano działają już bowiem w Brukseli.

- To był bardzo pracowity i niezwykle intensywny okres. Ale wysiłek i trud zdecydowanie się opłaciły. Znaczne zainteresowanie przedsiębiorców współpracą wynika głównie z czytelnych i korzystnych warunków, jakie proponujemy potencjalnym partnerom. Dla nas jeszcze ważniejsze jest zadowolenie klientów, dla których Lody Bonano to już produkt niemalże kultowy – mówi Radosław Charubin, twórca lodowego giganta.

Tegoroczny sezon stał pod znakiem nowości. Marka rozszerzyła swoją ofertę systemów franczyzowych o ciekawą alternatywę dla stacjonarnych punktów w postaci „Lodobusów”. Rozbudowano również menu, do którego trafiły kawy – klasyczne i mrożone. Wprowadzenie tych produktów do oferty stanowiło zresztą bezpośrednią odpowiedź na pytania ze strony klientów.

Jak przyznaje Radosław Charubin, miłym zaskoczeniem okazały się przyznane nagrody. Mowa o tytule Firma Roku 2014 oraz Złotym Laurze Konsumenta 2015 w kategorii lodziarnie. - Szczególnie cieszy nas to drugie wyróżnienie, bo otrzymaliśmy je od klientów, którzy także w ten sposób okazali nam swoją sympatię – przyznaje.

Kolejnym ważnym wydarzeniem ostatnich miesięcy było przyjęcie firmy do grona Polskiej Organizacji Franczyzowej - największego i najbardziej prestiżowego podmiotu tego typu skupiającego najbardziej liczące się na rynku, spośród działających w kraju, sieci franczyznowe.

Oficjalny koniec pracy lodziarni (choć nie wszystkich – bo w wielu miejscach Lody Bonano wciąż są otwarte) nie oznacza jednak urlopu dla zarządzających siecią. W zasadzie już trwają przygotowania do kolejnego sezonu. Co ciekawe, zostały już podpisane 3 kolejne, nowe umowy na sprzedaż lodów w przyszłym roku. Dobrą okazją na zapoznanie się z zasadami współpracy z konceptem będą zaś warszawskie targi Franczyza 2015, które odbędą się w dniach 15-17 października.



tagi: Lody Bonano , podsumowanie , udany sezon , franczyza ,