W tym roku POLOmarket obchodzi 18 urodziny. Na sukces sieci i jej wizerunek – jako dojrzałej i świadomej swojej roli firmy - wpłynęli nie tylko jej pracownicy, ale także, a może przede wszystkim, klienci, którzy od 18 lat pozostają wierni marce.
-
Chcemy, aby wszyscy nasi klienci świętowali razem z nami „pełnoletniość” naszej sieci. Dlatego przygotowaliśmy dla nich wiele atrakcji, w tym urodzinową loterię oraz specjalną ofertę promocyjną. Mamy nadzieję, że już sam uroczysty wystrój sklepów wprowadzi naszych klientów w dobry humor – mówi Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w POLOmarkecie.
Aby wziąć udział w loterii, wystarczy zrobić zakupy za 20 zł lub kupić produkty oznaczone symbolem urodzinowego balonika. Wówczas klient otrzyma zdrapkę, pod którą ukryte są nagrody natychmiastowe, w tym kilkaset markowych torebek Batycki lub kod do zarejestrowania na stronie
www.POLOteria.pl dający szansę gry o samochody – 4 VW Polo. Szczegóły loterii poza materiałami POS w sklepach komunikowane są na stronie
www.POLOteria.pl.
Dodatkowo POLOmarket przez miesiąc kusić będzie cenowymi hitami – produktami w specjalnych urodzinowych promocjach. Na sklepowych półkach w promocyjnych cenach pojawi się łącznie kilkaset produktów – co tydzień inna grupa. Więcej informacji można znaleźć w gazetkach sieci.
Urodziny POLOmarketu i towarzyszące im atrakcje są wspierane kampanią ATL i BTL. Jubileusz obchodzony będzie od 7 października do 3 listopada. Sto lat!