Z rynku FMCG

Grupa Muszkieterów odpowiada na potrzeby klientów

Czwartek, 01 października 2015
Nowoczesny koncept i usługa Drive w Intermarché. Optymalizacja polityki cenowej i rozwój działu „Ogród” w Bricomarché. Tak Grupa Muszkieterów odpowiada na potrzeby swoich klientów, podążając na obecnie obowiązującymi trendami konsumenckimi i rynkowymi.
Przyjemność zakupów – nowy format Intermarché

Zakupy, nawet te codzienne, powinny być przyjemnością. Z tą myślą Intermarché opracowało nowy koncept swoich sklepów, którego podstawą jest przyjazna klientowi aranżacja sklepu, nowoczesny design wnętrza oraz dedykowane strefy produktowe. Nowy format jest już wprowadzony w 4 placówkach – w Poznaniu, Zielonej Górze Kluczborku i Międzychodzie. Do końca października nowym wizerunkiem będą mogły pochwalić się kolejne cztery sklepy – w Obornikach Wlkp., Śremie, Turku oraz Brzesku.

Odpowiadając na potrzeby konsumentów wprowadzamy zmiany, które sprawiają, że zakupy w Intermarché stają się dla nich łatwiejsze i przyjemniejsze. Zdajemy sobie sprawę, że nasi klienci są coraz bardziej wymagający, dlatego chcemy sprostać ich wymaganiom – mówi Krzysztof Waligórski, Prezes sieci Intermarché w Polsce.

Nowy koncept Intermarché już teraz zbiera pozytywne recenzje wśród klientów. W ocenie 90 proc. z nich sklepy zmieniły się na lepsze, a blisko 50 proc. przyznało, że bardziej lubi robić zakupy w Intermarché po modernizacji. Klienci docenili m.in. nowy sposób zaaranżowania przestrzeni. Działy zyskały ich zdaniem elegancki wygląd, a przestronniejsza ekspozycja asortymentu, poprawiła wygodę zakupów i dostęp do produktów.

Szybkie zakupy w drodze do domu

Od 9 września klienci Intermarché w Poznaniu mają już możliwość zamówienia towaru przez Internet i odebrania zapakowanych produktów w sklepie. Na stronie drive.intermarche.pl dostępne jest obecnie blisko 7,5 tys. produktów oferowanych w cenach sklepu stacjonarnego. W październiku z tej wygodnej formy zakupów będą mogli skorzystać także mieszkańcy Śremu i  Świdnicy.

Bricomarché najtańsze wśród supermarketów DIY

Bricomarché jest obecnie najszybciej rozwijającą się siecią na rynku DIY w Polsce. Sukces szyldu tkwi w dostosowaniu oferty asortymentowej i cenowej do lokalnych potrzeb a także dzięki zachowaniu właściwych proporcji między 4 głównymi sektorami produktów: Budowanie, Majsterkowanie, Dekoracja i Ogród. Dzięki kompleksowym i szeroko zakrojonym działaniom Bricomarché może poszczycić się nie tylko najwyższym na rynku supermarketów typu „dom i ogród” wskaźnikiem ewolucji obrotów – 25%, ale też najniższymi cenami.

Ogród z Bricomarché

Jak wynika z tegorocznych badań, w sezonie, najczęściej odwiedzanym sklepem na zakupy związane z ogrodem był Bricomarché. Sieć w odpowiednim momencie wykorzystała wzrostowy trend w tym sektorze (65% klientów Bricomarché posiada dom z ogrodem), opracowała nowy koncept sklepu, a obecnie kontynuuje działania mające na celu rozwój tego obszaru swojej oferty.



tagi: Grupa Muszkieterów , potrzeby klientów , konsument , rynek ,