- Chcemy podkreślić, że zmiana nazwy i logo jest odzwierciedleniem daleko idących zmian w samej firmie – jej potencjale, ofercie i strategii rynkowej. Zmiany te stopniowo i konsekwentnie przeprowadziliśmy w okresie minionych kilku lat, mając na celu dywersyfikację oferty naszej firmy i chcąc stać się jeszcze atrakcyjniejszym partnerem dla naszych Klientów. Nowa nazwa Spółki - "PT Dystrybucja" w lepszym stopniu nawiązuje do głównego zakresu działalności firmy, której istotą jest aktywność dystrybucyjna. Mamy nadzieję, że zmiana nazwy zostanie dobrze przyjęta przez naszych partnerów biznesowych. – wyjaśnia Jarosław Szlendak, Prezes Zarządu
Zmiana nazwy nie wymaga aneksowania umów zawartych uprzednio z kontrahentami – dostawcami i odbiorcami. Nie ulegają także zmianie KRS, NIP, REGON ani numery rachunków bankowych. Zmianie uległ natomiast adres strony internetowej (www.ptdystrybucja.pl) oraz adresy poczty elektronicznej (np.: j.kowalski@ptdystrybucja.pl).
źródło: pih.org.pl
tagi: Polski Tytoń S.A. , PT Dystrybucja S.A. ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...